tlfnr fra en tlf til en anden
Fra : KS

Dato : 07-06-10 20:07

har en s/e med alle mine numre i og har også en back up af alle numrene på
zyb.com, men nu har jeg erhvervet mig en gammel nokia 6500classic som jeg
self vil ha alle mine numre med over i....

what to do? jeg har ligeledes fået nyt simkort - så er der en smart måde at
gøre det på uden at skulle taste helt vildt ind????

zyb.com virker, så vidt jeg kan se, ikke til andet end s/e...

på forhånd tak
mvh
Kenneth (henvis gerne til den rigtige gruppe hvis denne er forkert)

Fra : Ditte/Simba

Dato : 07-06-10 20:28

KS kom med denne ide:
> [...]
>
> på forhånd tak
> mvh
> Kenneth (henvis gerne til den rigtige gruppe hvis denne er forkert)

Hej

På zyb vælger du tilføj ny telefon, og fortæller at det er en Nokia
6500. Det kan den godt tilføje.
Så er det igang med at få opsat Nokiaen, der skal sendes en sms med
opsætning. Når den er sat op, skal du synkronisere med zyb.

Håber det er svar nok.

Hilsen Ditte

--
----
http://www.pointblog.dk/?go=ditte1977

Fra : KS

Dato : 08-06-10 16:03

"Ditte/Simba" <notnotsnot@notnot.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så er det igang med at få opsat Nokiaen, der skal sendes en sms med
> opsætning. Når den er sat op, skal du synkronisere med zyb.

tak for svar - jeg prøver .....

mvh
Kenneth