MS Windows
briani 27239
Win 7 Lovlig Kopi er "uægte" ??
Fra : Martin Hald

Dato : 08-06-10 00:50

Jeg købte en ny Acer Bærbar for 3 mdr siden med Win 7 64 Bit Ultimatee Home.
Hvorfor i alverden popper der af og til under opstart en a B.Gates advarsler
om at min kopi ikke er lovlig og jeg benytter ulovlig software ???
Naturligvis er den lovlig, det er jo en Acer preinstalleret version jeg
kører.
Går jeg ind under system om vil aktivere,er den aktiveret. og i system
vinduet får jeg også logoet om alt er ok.
Men en har nu 5 gange sagt periodisk at min kopi ikke er lovlig. Den er købt
hos Elgiganten og kasssen har aldrig været åbnet da jeg købte den. Også
Licens etiketten sidder i bunden af min pc som den skal. Er det er kendt
problem og eller slaæ jeg foretage mig noget ?

Mvh M.H

Fra : Peter Martinsen

Dato : 08-06-10 03:35

"Martin Hald" <12.34@56.78> skrev i meddelelsen
> [...]
> Også Licens etiketten sidder i bunden af min pc som den skal. Er det er
> kendt problem og eller slaæ jeg foretage mig noget ?

Spørg hos Elgiganten

Peter

Fra : W@

Dato : 08-06-10 08:57

Martin Hald forklarede:
> [...]
> Licens etiketten sidder i bunden af min pc som den skal. Er det er kendt
> problem og eller slaæ jeg foretage mig noget ?

Prøv at ringe til Acer's support på Tel: 33 70 20 70
De kan sikkert hjælp dig.

W@

Fra : Henning

Dato : 08-06-10 20:12

On Tue, 8 Jun 2010 01:49:33 +0200, "Martin Hald" <12.34@56.78> wrote:

> [...]
>Hvorfor i alverden popper der af og til under opstart en a B.Gates advarsler
>om at min kopi ikke er lovlig og jeg benytter ulovlig software ???

Formodentlig fordi Acers volumen key er lækket, du skal i stedet
indtaste nøglen der sidder på labelen under din pc.