Erfaring med Tefal ActiFry
Fra : Hauge

Dato : 07-06-10 16:55

Hejsa

Kunne godt tænke mig at høre om der skulle være nogen her, der har
erfaring med Tefals ActiFry maskine, og vil dele ud af dem her..

Det jeg ikke har interesse i at vide, er holdninger fra dem der *ikke*
har prøvet den endnu, men helst fra dem der vitterligt har haft sådan en
i køkkenet.

Jeg er godt klar over at jeg ikke ejer tråden, så er der nogen der, uden
at have prøvet den, vil skrige op med at det er noget lort, så er det
helt fint, men det betyder ikke så meget mht. et eventuelt valg af sådan
en maskine ;)

Mvh Hauge

Fra : Harry Lund

Dato : 07-06-10 17:29

Hauge skrev:
> [...]
> at have prøvet den, vil skrige op med at det er noget lort, så er det
> helt fint, men det betyder ikke så meget mht. et eventuelt valg af sådan

Jeg fatter ikke en meter... og det hjælper ikke ar ringe til Petter !
Men hvad i alverden vil du med det sidste par linier i dit indlæg.
Hvordan skulle man skrige op om ,at det noget lort, hvis man ikke har
prøvet maskinen.???
Har du virkelig ingen rspekt for andre deltagere på denne NG ?
Tror du virkelig at vi skriver... "noget lort"....??????
Meget væmmelig hilsen
Harry Lund

Fra : Hauge

Dato : 07-06-10 17:38

Harry Lund skrev:
> Jeg fatter ikke en meter... og det hjælper ikke ar ringe til Petter !
> Men hvad i alverden vil du med det sidste par linier i dit indlæg.

Hmm, er man en smule hysterisk i dag?

> Hvordan skulle man skrige op om ,at det noget lort, hvis man ikke har
> prøvet maskinen.???

Øhm er du ny i grupperne?

> Har du virkelig ingen rspekt for andre deltagere på denne NG ?

Joda.

> Tror du virkelig at vi skriver... "noget lort"....??????

Jeg ved ikke hvad du gør, men jeg ved at der er *nogen* der skriver
noget lort, og der er mange der kommenterer sådanne maskiner som noget
lort, uden nogensinde at have set dem.
Og det er virkligheden, uanset om *du* vil være ved det eller ej.
Beklager, virkligheden kan være slem.
Derudover, så er det *meget* dårlig usenet-karma at bruge så mange
spørgsmålstegn.

> Meget væmmelig hilsen

Nåja, det er da dit valg, men inden du tuder for meget, så spørg hvis
der er noget du ikke forstår.

Men jeg er da ked af at du føler dig stødt, men det kan jeg ikke gøre så
meget ved.

Mvh
Hauge

Fra : Harry Lund

Dato : 07-06-10 18:04

Hauge skrev:

> [...]
> der er noget du ikke forstår.
>
> Men jeg er da ked af at du føler dig stødt, men det kan jeg ikke gøre så

Nej jeg er ikke hysterisk idag eller nogen anden dag.
Og jeg er ikke ny i denne eller andre grupper. Jeg har deltaget i mange
debatter i mange grupper siden jeg i 1989 kom på I-net.
Men det irriterer mig at du afskærer en snak om et emne ved at udelukke
at "nogen " som efter din mening skriver "Noget lort"
Du "skriver ned " til folk...... uden nogen sinde at havde set sådan en
maskine
Og dit religiøse snak om dårlig usenet-karma kan du stikke et vist sted
hen sålænge du selv starter med ordet " Lort".
Og så skal jeg spørge om der noget jeg ikke forstår.
Ja det er der.
Hvorfor er du så hovski-snovski, at du tror, at der er ingen andre end
dig der har prøvet denne maskine.?????? Masser af spørgsmålstegn .
Og iøvrigt alt det Tefal Actifry kan lave ... laver min hustru og jeg
uden noget hokus pokus... fordi vi KAN LAVE MAD !
Slut med dette !

Fra : Hauge

Dato : 07-06-10 18:12

Harry Lund skrev:
> Og jeg er ikke ny i denne eller andre grupper. Jeg har deltaget i mange
> debatter i mange grupper siden jeg i 1989 kom på I-net.

Men det er da ikke lykkedes for dig at lære at klippe i det du citerer.

> Men det irriterer mig at du afskærer en snak om et emne ved at udelukke
> at "nogen " som efter din mening skriver "Noget lort"

Prøv nu at læse det jeg skriver, før du bliver mere hysterisk.

> Du "skriver ned " til folk...... uden nogen sinde at havde set sådan en
> maskine

??

> Og dit religiøse snak om dårlig usenet-karma kan du stikke et vist sted
> hen sålænge du selv starter med ordet " Lort".

Du er syg.

> Og så skal jeg spørge om der noget jeg ikke forstår.
> Ja det er der.

Ja det er ret tydeligt.

> Hvorfor er du så hovski-snovski, at du tror, at der er ingen andre end
> dig der har prøvet denne maskine.??????

Hvad fanden bavler du om? Er du på noget svampelignende?

> Og iøvrigt alt det Tefal Actifry kan lave ... laver min hustru og jeg
> uden noget hokus pokus...

Jamen fint nok, men da du tydeligvis ikke kender maskinen, så er din
kommentar i hvert fald mig ret ligegydlig, for hun laver vel ikke
mad-ud-af-huset?!

> fordi vi KAN LAVE MAD !

Nåda, det siger alle jo.

> Slut med dette !

Tak, det er vist også bedst.

/Hauge

Fra : Emil

Dato : 08-06-10 01:45

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

>Kunne godt tænke mig at høre om der skulle være nogen her, der har
>erfaring med Tefals ActiFry maskine, og vil dele ud af dem her..

Det bliver nok vanskeligt at høste danske erfaringer.
Ellers er der en (næsten) seriøs tråd her:
<http://www.avforums.com/forums/home-appliances-cooking-cooling-cleaning/664282-tefal-actifry-any-good.html>

m.v.h. Emil

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 09-06-10 15:23

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at have prøvet den, vil skrige op med at det er noget lort, så er det helt
> fint, men det betyder ikke så meget mht. et eventuelt valg af sådan en

Jeg er helt sikker på at det er noget lort. Jeg ved ganske vist ikke hvad
den er beregnet til men mon ikke det er en ismaskine

Steen.

Fra : Hauge

Dato : 09-06-10 15:42

Steen Jakobsen skrev:
> Jeg er helt sikker på at det er noget lort.

Ganske givet ;)

> Jeg ved ganske vist ikke
> hvad den er beregnet til men mon ikke det er en ismaskine

Det må da så være til lunis eller var(m)mis..

Mvh Hauge

Fra : Carsten Stage

Dato : 09-06-10 19:00

> Det må da så være til lunis eller var(m)mis..

Får mig til at tænke tilbage på svundne tiders sommerjob på Frisko Is
fabrikken i Skovlunde.
Inden den nyproducerede is blev kørt i frysehuset, blev de kaldt varme is.
En Cornetto lige fra maskinen var mange gange bedre end dem du købte i
iskiosken. Det samme for isen i spande til kugler i gammeldags vafler -
mums!

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Allig8or

Dato : 21-06-10 03:19

> [...]
> at have prøvet den, vil skrige op med at det er noget lort, så er det helt
> fint, men det betyder ikke så meget mht. et eventuelt valg af sådan en

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Har kun prøvet den til pomfritter,de blev såmænd fine....meeen
det tager min 30-45 minutter....
Men det skal så siges,at til købepomfritter ,skal der ikke bruges olie,kun
hvis man selv laver dem...
Den virker stort set som en varmluftovn...

Så om det er noget L... ? Næh....
det var nu mere den lange tid...

Henning Holm

"Its nice to be Important..