Hmmmm?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-10 12:09

Stod op, gik i Fakta, købte noget mælk, cappucino, cigaretter
Spiste c vitaminer Ester-C (400mg)Folie, Jern(HemoJern)Folie,
Vitamin piller(Gerimax Ginseng)Folie

har drukket vand fra en uåbnet vandflaske og mælk fra uåbnet karton

Aligevel føler jeg mig påvirket og har det dårligt ca. 2 time efter jeg står op!

Mit venstre øje er blodsprængt når jeg vågner, af en eller anden grund er det altid øjet i den side
jeg ligger på der er blodsprængt?

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-10 12:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:huik0a$k6a$1@news.eternal-september.org...
> [...]
>
> Mit venstre øje er blodsprængt når jeg vågner, af en eller anden grund er det altid øjet i den side

Jeg drikker ikker alkohol, og indtager ikke medicinal industriens produkter!
Var beruset et par gange inden jeg var 20, og har drukket ca.6-7 flasker rødvin efter det (17 år)