Han kørte for langsomt...
Fra : Jim Andersen

Dato : 07-06-10 14:38

Selv om han kørte fra politiet...
http://www.bt.dk/krimi/knaldet-med-225-kmt

/jim

Fra : Thomas Andersen

Dato : 07-06-10 16:07

On Mon, 7 Jun 2010 15:37:37 +0200, Jim Andersen wrote:

> Selv om han kørte fra politiet...

Stakkels fyr, jeg føler med ham. Men han burde jo have gjort nummerpladen
ulæselig ligesom jeg selv gør med en nummerpladevipper som jeg styrer med
et kabel på styret. I truende situationer som denne, så klapper pladen
sammen og når jeg trænger til lidt gaderæs så er den altid klappet sammen.
Det har sparet mig for masser af ubehageligheder som det fyren her nu må
igennem.
Så sent som igår, smuttede jeg fra en civil kameravogn på motorvejen
Jeg synes at det giver et superfedt kick at smutte væk i en fart

Fra min tid hvor jeg kørte tunede knallerter og legede med skaller, har jeg
fået god erfaring med policechases

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 07-06-10 19:43

Hvornår mon vi slipper for disse idiot-skriverier.
Thomas du må da på ét eller andet tidspunkt opdage at dine drengestreger,
opfattes som netop dette.
Jeg for min part, overvejer om det er din pottetræning, det er gået galt
med?
Med ikke særlig venlig hilsen
John

Fra : MotoCoder

Dato : 07-06-10 18:35

On 7 Jun., 17:06, Thomas Andersen <tho...@andersen.invalid> wrote:

> [...]
> ul selig ligesom jeg selv g r med en nummerpladevipper som jeg styrer med
> et kabel p styret. I truende situationer som denne, s klapper pladen
> sammen og n r jeg tr nger til lidt gader s s er den altid klappet sammen.
> Det har sparet mig for masser af ubehageligheder som det fyren her nu m
> igennem.
> S sent som ig r, smuttede jeg fra en civil kameravogn p motorvejen
> Jeg synes at det giver et superfedt kick at smutte v k i en fart
>
> Fra min tid hvor jeg k rte tunede knallerter og legede med skaller, har jeg

Jeg fatter minus?
Hvem er dum nok til at betale registreringsafgift og vægtafgift for at
have en nummerplade som man alligevel skjuler så snart politiet er i
nærheden?
Hvorfor ikke bare købe en uindregistreret banecykel, og så køre dine
400 km/t rundt i gågaderne på den? Eftersom du jo alligevel
beskæftiger dig mest med at køre fra politiet, er det da kun for
åndssvagt at installere alt muligt ulovligt gøgl for at få lov til at
betale 3-4 gange mere for sin motorcykel.

Eller - og her er jeg måske ude på overdrevet - måske er det bare
løgn, og din evige historie er bare en gang tomt pral ... pics or it
didn't happen!

/Peter

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-10 09:17

On Mon, 7 Jun 2010 17:34:58 -0700 (PDT), MotoCoder wrote:

> eg fatter minus?
> Hvem er dum nok til at betale registreringsafgift og vægtafgift for at
> have en nummerplade som man alligevel skjuler så snart politiet er i
> nærheden?

Fordi jeg for det meste af tiden kører efter reglerne og i kbh, og der kan
man ikke færdes ret længe uden nummerplade, så der er den vippet ned i
lovlig position

Når jeg så trænger til lidt ræs og politilir, så finder jeg egnede veje og
skjuler pladen. Der vil jo altid være en lille mulighed for at man bliver
taget af politiet når man leger med dem, og ved at have en mc som der er
betalt reg-afgift og vægtafgift på, så undgår jeg altså en stor skattesag
hvis jeg fanges.

> Eller - og her er jeg måske ude på overdrevet - måske er det bare
> løgn, og din evige historie er bare en gang tomt pral ... pics or it
> didn't happen!

Tilslut du dig bare alle dem som svarer med troll alert, jeg er ligeglad

Ghostrider er mit forbillede
og jo jeg fifler i øjeblikket med at sætte kamera på, så skal jeg gerne
sende et link til youtube når der går en blåblinkende rotte i fælden.

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : mig det bare mig

Dato : 09-06-10 10:01

"Thomas Andersen" <thomas@andersen.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> og jo jeg fifler i øjeblikket med at sætte kamera på, så skal jeg gerne
> sende et link til youtube når der går en blåblinkende rotte i fælden.

jeg vil håbe at du bliver tromlet ned af en stor lastbil, men tilgengæld at
du ikke blir slået
ihjel men fra halsen og helt ud i fingerspidserne og helt ud i tæerne bliver
fuldstændig
knust, så kan du ligge og tænke lidt over din handling men tænke det kan du
nok ikke.

Uvenlig hilsen Rene Rasmussen, Danmark
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-10 10:13

Du er da hamrende syg i roen

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-10 10:40

On Wed, 9 Jun 2010 11:13:03 +0200, Thomas Andersen
<thomas@andersen.invalid> wrote:

>Du er da hamrende syg i roen
Nu vil jeg normalt ikke svare/bruge tid på sådan indlæg fra din side,
men.

Men den eneste der er syg i Roen er sku dig som sætter andre mennesker
liv på spil ved den kørsel.!
EOD
Ps. velkommen i mit kill filter.!

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-06-10 10:44

> [...]
> bliver fuldstændig
> knust, så kan du ligge og tænke lidt over din handling men tænke det kan

Jeg må altså snart ha fundet ud af hvordan man slår kill-filteret til i
det her Mozilla program :-/

ScooterBo

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-10 12:36

Bo Nielsen wrote:
> Jeg må altså snart ha fundet ud af hvordan man slår kill-filteret til i
> det her Mozilla program :-/

Tools - Message Filters - New
Filter Name : "DFMTrolls"
Match any of the following
From . contains . Thomas Andersen
+
From . contains . spørgogfåden@gmail.com
Perform these actions:
Delete Message
OK
Check at DFMTrolls er enablet
Luk vinduet (pas på at katten ikke er på vej ud)

--
vh
Torben

Fra : Thomas_Andersen

Dato : 09-06-10 14:14

On Wed, 09 Jun 2010 13:36:05 +0200, Torben Scheel wrote:

> Tools - Message Filters - New
> Filter Name : "DFMTrolls"
> Match any of the following
> From . contains . Thomas Andersen

Det virker ikke, for jeg benytter anti-killfilter

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-06-10 14:32

Thomas_Andersen wrote:

> Det virker ikke, for jeg benytter anti-killfilter

Du har ret - det er muligt at pisse folk af hvis man er entusiastisk
nok. Du vil som de andre dog også løbe dig selv træt en dag.

--
vh
Torben

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-10 14:37

On Wed, 09 Jun 2010 15:31:49 +0200, Torben Scheel wrote:

> Du har ret

)

Men bare rolig, jeg ender også en dag som en lam overvægtig fyr uden
testosteron i pungen

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-06-10 22:38

Torben Scheel skrev:

> Tools - Message Filters - New
> Filter Name : "DFMTrolls"
> Match any of the following
> From . contains . Thomas Andersen
> +
> From . contains . spørgogfåden@gmail.com
> Perform these actions:
> Delete Message
> OK
> Check at DFMTrolls er enablet
> Luk vinduet (pas på at katten ikke er på vej ud)

Takker.

Nu er det så ikke Thomas Andersen jeg ville ha' i filteret - jeg
betragter Thomas'erne i gruppen som et underholdende indslag og
ignorerer dem så i øvrigt.

Problemet er for mig denne "mig det er bare mig", som sviner folk på en
ualmindelig ubehagelig måde. At ønske død og ulykke over andre er i mine
øjne en utilgiveligt handling - især når man gemmer sig bag et
ligegyldigt handle!

ScooterBo

Fra : mig det bare mig

Dato : 09-06-10 22:58

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> øjne en utilgiveligt handling - især når man gemmer sig bag et ligegyldigt

ja det er da ikke hjernen der trykker dig platfodet, for jeg gemmer mig da
ikke der er både mit navn
og et link hjemmeside adr. så der du meget forkert på den, men prøv og se
på Thomas´s handle han gemmer sig mere
end der fleste andre da jo og er aktiv i nogle grupper hvor gerne vil have
at man ikke kan finde ud af hvem han er men
det er nu ikke det store problem og finde ud af det hvis man vil.

Biker hilsen Rene Ramussen, Danmark

Fra : CL

Dato : 09-06-10 23:34

mig det bare mig wrote:
> [...]
> at man ikke kan finde ud af hvem han er men
> det er nu ikke det store problem og finde ud af det hvis man vil.

Fortæl fortæl

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-06-10 04:54

On Thu, 10 Jun 2010 00:33:44 +0200, CL wrote:

> Fortæl fortæl

ja det lyder spændende.
Jeg glæder mig også til hvad fjolset kan gylpe op.

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : mig det bare mig

Dato : 10-06-10 08:02

> ja det lyder spændende.
> Jeg glæder mig også til hvad fjolset kan gylpe op.
>
> --
> Hilsen Thomas Andersen

af alle fjolser så er du sgu da det største fjols, du kan få et par
håndmader!!!
Rene Rasmussen, Danmark
http://biker-rene.zxq.net/

Fra : Thomas Andersen

Dato : 10-06-10 13:18

On Thu, 10 Jun 2010 09:01:45 +0200, mig det bare mig wrote:

> du kan få et par
> håndmader!!!

Af dig lædersvans?
Du er mere end velkommen til at forsøge

Fra : Bo Nielsen

Dato : 09-06-10 23:45

Bo Nielsen skrev:

> Takker.
>
> Nu er det så ikke Thomas Andersen jeg ville ha' i filteret - jeg
> betragter Thomas'erne i gruppen som et underholdende indslag og
> ignorerer dem så i øvrigt.

Beklager Torben - ser først lige nu du har begge med.

> [...]
> ualmindelig ubehagelig måde. At ønske død og ulykke over andre er i mine
> øjne en utilgiveligt handling - især når man gemmer sig bag et

Og beklager over for gruppen, at jeg endnu engang faldt for fristelsen
til at kommentere OT og useriøst. Skal forsøge at holde kaje :-/

ScooterBo

Fra : Knud Dam

Dato : 10-06-10 18:23

"Bo Nielsen" <bonielsennrsb@3mail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal forsøge at holde kaje :-/

Hej Bo.

Det er nok det skrappeste, intet andet hjælper ......

Dejlig sommer iøvrigt.

; - )

KD FZ1-S & GS500

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-06-10 07:45

Knud Dam skrev:
> [...]
>
> Hej Bo.
>
> Det er nok det skrappeste, intet andet hjælper ......

Lige over

ScooterBo

Fra : Christian Stidsen

Dato : 11-06-10 08:19

> Dejlig sommer iøvrigt.

Hvorledes ?
Skulle gerne ud og teste ny cykel, men det er ikke nemt med det "sommervejr"
der huserer for tiden!

Christian

--
FZS600

Fra : Knud Dam

Dato : 11-06-10 17:07

"Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorledes ?

Rukka ........

> Skulle gerne ud og teste ny cykel, men det er ikke nemt med det
> "sommervejr" der huserer for tiden!

Spændende !

; - )

KD.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-06-10 23:26

Christian Stidsen skrev:

> Hvorledes ?
> Skulle gerne ud og teste ny cykel, men det er ikke nemt med det
> "sommervejr" der huserer for tiden!
>
> Christian

Bare rolig - sommeren er på vej tilbage >
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/landsudsigten.htm

ScooterBo

Fra : Armand

Dato : 09-06-10 10:51

Thomas Andersen skrev:

> Ghostrider er mit forbillede
> og jo jeg fifler i øjeblikket med at sætte kamera på, så skal jeg gerne
> sende et link til youtube når der går en blåblinkende rotte i fælden.

Hæ! Har i tænkt over at det generelt er Thomas'er der skiller sig ud med
(temelig præcist) samme type indlæg :-/

De glider jo som regel ud igen, men gad vide om de allesammen egentlig
lever den dag i dag? Dét hører man jo selvsagt aldrig noget om!

--
Armand.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-10 14:19

On Wed, 09 Jun 2010 11:51:03 +0200, Armand wrote:

> Hæ! Har i tænkt over at det generelt er Thomas'er der skiller sig ud med
> (temelig præcist) samme type indlæg :-/

Det spøger i DFM

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Christian Stidsen

Dato : 13-06-10 19:17

http://jp.dk/indland/trafik/article2096488.ece

Jeg vil lade artiklen tale for sig selv...

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-10 16:37

Thomas Andersen <thomas@andersen.invalid> wrote:

> Fra min tid hvor jeg kørte tunede knallerter og legede med skaller, har jeg
> fået god erfaring med policechases

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
-René

Fra : Christian Stidsen

Dato : 08-06-10 09:39

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.invalid> skrev i meddelelsen
> Selv om han kørte fra politiet...
> http://www.bt.dk/krimi/knaldet-med-225-kmt
>
> /jim

Ja, endnu engang en af tåberne der får os alle stemplet som fart-idioter og
totalt uansvarlige...
I lørdags var en af slagsen uhyggelig tæt på at miste livet her i det
vestjyske - høj fart og venstresvingende bil...

Christian
--
FZS600

Fra : Kasper

Dato : 08-06-10 21:24

Christian Stidsen skrev:

> Ja, endnu engang en af tåberne der får os alle stemplet som fart-idioter
> og totalt uansvarlige...

HØRT HØRT!!!

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-06-10 10:56

Nu må i sq' ikke allerede dræbe tråden, nu har jeg liiiiige hentet chips og
cola

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-06-10 14:21

On Wed, 9 Jun 2010 11:55:45 +0200, Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Nu må i sq' ikke allerede dræbe tråden, nu har jeg liiiiige hentet chips og
> cola

Du kan godt fylde lageret op til den dag min video er klar med en rotte i
fælden

--
Hilsen Thomas Andersen