E51 - ødelagt tastatur - hvad gør jeg?
Fra : JS

Dato : 06-06-10 10:00

Et par vanddråber, der har haft god tid til at ligge og sive ned i
tastaturet på min Nokia E51, har gjort at tastaturet er helt koblet fra -
ingen taster virker.
Jeg kan tænde telefonen men kan altså ikke indtaste pinkode. Er der en måde
hvorpå jeg kan få hevet data ud fra telefonhukommelsen eller skal jeg bare
smide den ad H til, græde lidt og glemme det?

Fra : Max

Dato : 06-06-10 10:19

Hej JS

> Jeg kan tænde telefonen men kan altså ikke indtaste pinkode. Er der
> en måde hvorpå jeg kan få hevet data ud fra telefonhukommelsen eller
> skal jeg bare smide den ad H til, græde lidt og glemme det?

Pil kortet ud af telefonen, så kan den starte uden pinkode og
du kan hente dine data.

Max

Fra : JS

Dato : 06-06-10 20:15

> Hej JS

> Pil kortet ud af telefonen, så kan den starte uden pinkode og
> du kan hente dine data.

Selvfølgelig! Tak for hjælpen - data er nu overført!

Fra : Max

Dato : 06-06-10 21:20

Hej JS

> Selvfølgelig! Tak for hjælpen - data er nu overført!

Velbekomme, ja de simpleste løsninger er ofte
dem man overser :)

Max