MS Windows
briani 27239
Live TV opsætning mangler i min MCE w
Fra : simon

Dato : 06-06-10 16:21

Af een eller anden årsag er min live TV opsætning i win7 media center
forsvundet.
Jeg har kun programoversigten tilbage.
Jeg ved, at driveren til TV-kortet fungerer med Cyberlinks TV-program,
- her vises alle mine kanaler, så det er ikke det.

Er der et sted, hvor man kan sætte mediacentret op helt fra starten igen?
mvh
simon

Fra : simon

Dato : 07-06-10 09:29

Den 06-06-2010 17:20, simon skrev:
> [...]
> - her vises alle mine kanaler, så det er ikke det.
>
> Er der et sted, hvor man kan sætte mediacentret op helt fra starten igen?
Jeg har løst problemet - måtte geninstallere - det var åbenbart den
eneste mulighed.
/simon

Fra : Cykelsmeden

Dato : 07-06-10 17:26

simon skrev:

> Jeg har løst problemet - måtte geninstallere - det var åbenbart den
> eneste mulighed.

Jeg kan berolige dig med at jeg har gjort samme erfaring!
egne evner er godt, andres ulykke ejheller at foragte

finn

Fra : simon

Dato : 02-07-10 18:36

Cykelsmeden formulerede mandag:

> Jeg kan berolige dig med at jeg har gjort samme erfaring!
> egne evner er godt, andres ulykke ejheller at foragte
>
> finn

Da ovenstående skete for mig igen forleden, efterlyste jeg svar både
fra Medion og Microsoft.
Ingen steder kunne de hjælpe mig, men jeg fandt selv løsningen, som jeg
bringer videre her:
Problem:
Windows Media Center finder ikke tunere (efter man har brugt en anden
TV-applikation).

1. Luk Windows Media Center.
2. Gå i kontrolpanel.
3. Under Programmer - Fjern et program.
4. I venstre side af ruden - Klik på "Slå windows-funktioner til eller
ra".
5. Under Mediefunktioner - fjern hakket i Windows Media Center.
6. Klik på OK og afvent - du bliver bedt om at genstarte din pc.
7. Når pc'en er genstartet, går du igen i kontrolpanelet og aktiverer
Windows Media Center.
8. Start Media Center op - efter et kort øjeblik, hvor meddelelsen
søger efter tunere" kommer,
er der igen billede på Windows Media Center.
Volia
/simon