The ghost in the machine?
Fra : Lyrik

Dato : 05-06-10 17:51

Jeg har været lidt bekymret nogle dage idet der har været en lyd i
stuen som en kloakledning der er ved at stoppe til og flyde over har
lydt højt og ildevarslende. "Blurp!-Blurp!-Blurp!" -har det lydt.
Pludselig i dag synes jeg det kom fra min ellers mørklagte sovende
iMac!

Og sandelig det gjorde det! Den har virkelig taget røven på mig. For
den var tilsyneladende i dyb slummer! Hvad kan det være? Kender nogen
den lyd? Jeg har ikke kunne lokalisere noget og er tilbøjelig til at
kalde det: "En virus!"Bortset fra at noget sådant er ukendt for mig.

Jens

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 06-06-10 07:54

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> lydt højt og ildevarslende. "Blurp!-Blurp!-Blurp!" -har det lydt.
> Pludselig i dag synes jeg det kom fra min ellers mørklagte sovende

Hvis den siger lyde, så sover den ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-10 07:04

On 2010-06-06 01:50:42 +0200, Lyrik said:

> lydt højt og ildevarslende. "Blurp!-Blurp!-Blurp!" -har det lydt.
> Pludselig i dag synes jeg det kom fra min ellers mørklagte sovende
> iMac!

Min tanke går mere i retning af en screen saver. Jeg havde en på et
tidspunkt med nogle fisk der svømmede rundt, og der var der "boble"
lyde på

mvh. Joakim