MS Windows
briani 27239
Autologon i Vista - hvor?
Fra : JBJ

Dato : 05-06-10 09:36

Hejsa, jeg kan ikke huske hvor man finder opsætningen til autologon.

Nogen der kan svare på det?

Jeg vil se om det er muligt at forsinke logon, sådan at der ikke bliver
problemer med at SENS ikke kan logge på - sker nemlig hver gang min bærbare
har
været slukket (altså ikke ved genstart). Microsoft har ikke lavet en
løsning endnu, og der er mange der har det problem - en søgning på google
giver en del resultater men ingen permanent løsning.

http://www.google.dk/#hl=da&safe=off&q=SENS+could+not+connect&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=99a024a78a04ee77

Nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Og hvis ikke, findes der så en anden mulighed?

Evt. en løsning på SENS problemet?

Med venlig hilsen / With kind regards

Jan Johansson

Fra : Ole C

Dato : 05-06-10 09:58

JBJ skrev blandt andet:

> [...]
>
> Nogen der ved om det kan lade sig gøre?
>
> Og hvis ikke, findes der så en anden mulighed?

Der skulle være en løsning her:
http://carbonize.co.uk/wp/2009/02/15/system-event-notification-service-not-starting-on-vista/

--
vh
Ole C

Fra : JBJ

Dato : 07-06-10 12:45

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i meddelelsen

> Der skulle være en løsning her:
> [...]

Tak Ole, det hjalp faktisk at sætte catalog efter NETSH WINSOCK RESET så
det blev til NETSH WINSOCK RESET CATALOG. Nu kommer SENS fejlen ikke mere:)
7-9-13

Men til mit første spørgsmål, hvor finder jeg opsætningen til Logon og
specielt Autologon. Synes at kunne huske det var under bruger konti men kan
ikke finde det mere. Min maskine er sat til autologon men det var den ikke
fra starten så på et eller andet tidspunkt har jeg ændret det og så glemt
hvordan.

På forhånd tak:)

Fra : Ole C

Dato : 07-06-10 13:42

JBJ skrev blandt andet:

> Tak Ole, det hjalp faktisk at sætte catalog efter NETSH WINSOCK RESET
> så det blev til NETSH WINSOCK RESET CATALOG. Nu kommer SENS fejlen
> ikke mere:) 7-9-13

Der var jeg godt nok heldig...

> [...]
> men kan ikke finde det mere. Min maskine er sat til autologon men det
> var den ikke fra starten så på et eller andet tidspunkt har jeg

Mon ikke under Kontrolpanel>Brugerkonti>Opret en adgangskode til din konto

--
vh
Ole C

Fra : JBJ

Dato : 11-06-10 11:35

> Der var jeg godt nok heldig...

> Mon ikke under Kontrolpanel>Brugerkonti>Opret en adgangskode til din
> [...]

Og så kom SENS fejlen igen:( Så ovenstående løsning er temporær ligesom de
andre løsninger:(

Pokkers!