MS Windows
briani 27239
Windows 7 crasher
Fra : sls \(2770\)

Dato : 04-06-10 15:55

Mit window 7 er begyndt at crashe og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad
der er galt..

Den genstarter bare og jeg når ikke at se nogle fejl eller blå skærm, jeg
har prøvet at slå automatisk genstart fra, men så bliver skærmen bare sort
når den crasher. Det sker nok 1 til 2 gange om dagen og det kan være selvom
der ikke er belastning på computeren.

Jeg har slået at det fra som jeg ikke skal bruge af programmer, men det har
ikke hjulpet.
Jeg har kørt memtest i 8 timer uden problemer (DOS), 3D mark og prime kan
heller ikke få maskinen til at gå ned.

Har de nyeste drivere osv.

Er der en log fil et eller andet sted jeg kan tjekke, eller hvad kan man
ellers tjekke med?

Windows 7 x64, 8GB ram

Mvh Sid

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-06-10 16:50

"sls (2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i meddelelsen
> Er der en log fil et eller andet sted jeg kan tjekke, eller hvad kan
> man ellers tjekke med?

Åben start-menuen og skriv log i søgefeltet

Men om der står noget, er så en anden sag

Jan