Hvordan nulstiller/sletter man ALLE data p~
Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 04-06-10 17:43

Jeg har reserveret en iPad på biblioteket for at blive klogere på hvad
den kan og ikke kan, men inden jeg tager dimsen i brug vil jeg gerne
være sikker på hvor godt man kan rydde op når den skal afleveres.

Så altså er der en let og sikker på måde og få slettet
brugerindstillinger og alt det andet?

Hvis ikke vil jeg holde mig fra at bruge den til mine alm. mailkonti,
firmabrug osv.

Mvh
Bruno

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-10 17:44

Bruno, Copenhagen - Denmark <dont_use_this@adress_ever.invalid> wrote:

> [...]
> brugerindstillinger og alt det andet?
>
> Hvis ikke vil jeg holde mig fra at bruge den til mine alm. mailkonti,

det gøres via iTunes ...

hvilket bibliotek ?

/thomas

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 04-06-10 21:08

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> det gøres via iTunes ...
>
> hvilket bibliotek ?

Det her, måske?

http://www.comon.dk/nyheder/Lan-en-iPad-pa-biblioteket-1.360970.html

--
Thomas Bjorn Andersen - Quis custodiet ipsos custodes?
+++ATH

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-10 21:20

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> Det her, måske?
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Lan-en-iPad-pa-biblioteket-1.360970.html

aah ... neat :)

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 05-06-10 06:38

> aah ... neat :)
>
> /thomas

Bestilte straks efter artiklen og blev nr. 4 i køen. Den er aktuelt på
24 bestillinger hos kb.dk (KUBIS).

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini