Buell
Fra : Christian Stidsen

Dato : 04-06-10 09:06

Jeg har lidt kig på en Buell XB12 Lightning

Er der nogen erfaringer med denne - gode/dårlige ?
Hvordan er den m.h.t. vedligehold, service o.s.v. ?

Håber nogen har erfaringer de vil dele.

M.v.h.

Christian

Fra : ssst

Dato : 04-06-10 11:15

On 04-06-2010 10:05, Christian Stidsen wrote:
> Jeg har lidt kig på en Buell XB12 Lightning
>
> Er der nogen erfaringer med denne - gode/dårlige ?
> Hvordan er den m.h.t. vedligehold, service o.s.v. ?

> [...]

Er der ikke noget med at Harley har valgt at lukke Buell ned?

http://www.buell.com/en_us/company/news/detail.asp?news_id=1497

Jeg forestille mig at du måske kan få problemer med dele, rep, osv i
fremtiden.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 04-06-10 11:17

"ssst" <test@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> http://www.buell.com/en_us/company/news/detail.asp?news_id=1497
>
> Jeg forestille mig at du måske kan få problemer med dele, rep, osv i

Så vidt jeg har læst et sted vil der fortsat være adgang til reservedele
mange år frem - og ellers er der vel andre end HD/Buell der nok skal lave
dem.

Fra : Hekto

Dato : 04-06-10 06:55

On 4 Jun., 12:17, "Christian Stidsen" <csn...@stidsen.dk> wrote:
> [...]

> mange år frem - og ellers er der vel andre end HD/Buell der nok skal lave

Det vil nok være stærkt afhængigt af antallet af producerede cykler og
dermed behovet. I sidste ende er det et spørgsmål om man kan tjene
penge på reservedelene eller ikke, der afgør om der er nogen der tager
produktionen op.

Motordele vil nok være tilgængelige en rum tid endnu.

--
/Hekto