Unotel familie
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-10 20:58

Hejsa er der andre der har unotel familie?
Har haft det i flere år fed abb. 99kr pr md så er der snak til 10 øre pr
minut sekund afregnet og ingen opkald. gratis mellem familie og 10 øre pr
sms. nu har de fået ny hjemmeside og nyt abb uden jeg er blevet informeret.
nu koster det 50øre pr minut + opkald 16 øre pr sms. abb 25kr gratis til
familie.
Det kan de vel ikke?
Regner med det er en fejl, ville bare hører om der er andre inden jeg
kontakter kundeservice i morgen.

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5170 (20100603) __________

http://www.eset.com

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-06-10 00:05

Ove skrev:

> [...]
> nu koster det 50øre pr minut + opkald 16 øre pr sms. abb 25kr gratis til

Jo da. De kan sætte deres priser (næsten) vilkårligt. Men du skal
have besked i god tid inden priserne ændres til det værre, og du
kan sige op til den dag de ændres uanset om det passer med
opsigelsesvarsel og den slags.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-10 07:08

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> have besked i god tid inden priserne ændres til det værre, og du
> kan sige op til den dag de ændres uanset om det passer med

Så kan de jo heller ikke uden varsel.
Jeg har intet hørt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-10 09:47

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> gratis til familie.
> Det kan de vel ikke?
> Regner med det er en fejl, ville bare hører om der er andre inden jeg

Det mente de så godt de kunne
Sagde de havde sendt mig en mail D 28 April. Den har jeg så ikke modtaget.
Smidder aldrig mail væk.

Nogen der kan anbefale et nyt selskab? Snakker ca 7 timer og ca 400 smser.
det plejer at koste ca 170kr

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-06-10 12:14

Ove skrev:

> Nogen der kan anbefale et nyt selskab? Snakker ca 7 timer og ca 400 smser.
> det plejer at koste ca 170kr

Det vil koste ca. 250 kr. ved Telmore som jeg kan anbefale.

Hvis du snakker meget med Telmorekunder, kan du få fri samtale
med dem for 29 kr. om måneden, men selv gider jeg ikke undersøge
hvilket selskab folk bruger (for at se om det kan svare sig).

--
Bertel

Fra : BorreBoy

Dato : 04-06-10 18:06

> [...]
> Smidder aldrig mail væk.
>
> Nogen der kan anbefale et nyt selskab? Snakker ca 7 timer og ca 400 smser.

Ja. UNO10 hos Unotel. Det koster 129kr for 10 timers tale. Opkaldafgift 29
øre.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-06-10 18:27

BorreBoy skrev:

>UNO10 hos Unotel.

Det er så også et produkt som Unotel har droppet (dem der har det allerede
får lov til at beholde det)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 06-06-10 00:14

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er så også et produkt som Unotel har droppet (dem der har det allerede
> får lov til at beholde det)

Ikke nok med det. De har også lige laver deres webside om. Jeg kan ikke
logge ind da jeg ikke (åbentbart) har det rigtige brugernavn eller
adgangskode. De skriver så på siden at jeg kan taste min brugenavn og
emailadresse så jeg kan få sendt min brugernavn og adgangskode hvilket ikke
rigtig hjælper da jeg ikke har mit brugernavn. Det dur heller ikke.

Jeg har et gl. abbonnement der hed "Family" Det er sgu nok også blevet
ændret uden mit vidende.

Jeg vidste at det blev noget lort da TDC kom ind i billedet. Selv deres nye
webdesign har nogle rustfarvede striber a´la Yousee. Fuck!!!

PH

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-06-10 09:55

Peter Hansson (7870) forklarede:

> [...]
> ikke har mit brugernavn. Det dur heller ikke.
>
> Jeg har et gl. abbonnement der hed "Family" Det er sgu nok også blevet ændret

Vi har haft det samme i vistnok 4-5 år; der er ikke ændret et komma.

> Jeg vidste at det blev noget lort da TDC kom ind i billedet. Selv deres nye
> webdesign har nogle rustfarvede striber a´la Yousee. Fuck!!!

TDC har været (med)ejer i flere år.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter Hansson \(7870~

Dato : 07-06-10 12:44

,
> TDC har været (med)ejer i flere år.

Ja. medejer. Men nu er de 100% ejer.

PH

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-06-10 23:38

Peter Hansson (7870) formulerede spørgsmålet:

Oki

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-10 15:03

> Vi har haft det samme i vistnok 4-5 år; der er ikke ændret et komma.
>
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hej hans prøv at kikke igen;)
De har oplyst mig at det ikke eksistere mere
Er nu skiftet til Happiii mobil.

Men der tegner sig da et billede af, at jeg har ret i at jeg aldrig har
modtaget en mail hvor de gør opmærksomt på det, hvis du er den 3. der ikke
ved det.

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5179 (20100607) __________

http://www.eset.com

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-06-10 23:40

Den 07-06-2010, skrev Ove:

> Hej hans prøv at kikke igen;)
> De har oplyst mig at det ikke eksistere mere

Ok

> [...]

> modtaget en mail hvor de gør opmærksomt på det, hvis du er den 3. der ikke

Jeg har ikke fået nogen besked, men jeg kan heller ikke se noget er
ændret for vores vedkommende.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-10 09:10

> Jeg har ikke fået nogen besked, men jeg kan heller ikke se noget er ændret
> [...]

Snakker du stadig til 10 øre og smser til 10 øre?
Kan du se din familie konto, og ikke barer de enkelte numre?

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5180 (20100607) __________

http://www.eset.com

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-06-10 10:04

Ove tastede følgende:

> Snakker du stadig til 10 øre og smser til 10 øre?

Vi snakker gratis indbyrdes i op til én time og sms'er til 16 øre.

Samtaler "ud af huset" koster 2 kr plus opkaldsafgift 29 øre for op til
15 min.

Jeg og min kone har dog osse smidt en UTalk til 25 kr./md. oveni.

Kan se at andre familiemedlemmer i gruppen ringer indbyrdes i op til 15
min. for ialt 1 kr.

> Kan du se din familie konto, og ikke barer de enkelte numre?

Hmnn...ved ikke helt hvad du mener?

Vi har 9 numre i puljen som alle går under familie"paraplyen"

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 07-06-10 18:39

> Nogen der kan anbefale et nyt selskab? Snakker ca 7 timer og ca 400 smser.
> det plejer at koste ca 170kr

For at få det bedst mulige råd er du nødt til at oplyse

-hvor meget af det forbrug er til tæt familie/venner som du kan påvirke til
at skifte til samme selskab som du?
-hvor mange opkald er forbruget fordelt over?

Hvad med data, MMS og udland- er der noget forbrug her?

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk