Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Photoshop CS5 for Photographers
Fra : Soeren Friberg

Dato : 03-06-10 21:09

Adobe Photoshop CS5 for Photographers af Martin Evening.

Selvom jeg kun har ejet den i dag (og software noget længere tid); så
kan jeg alligevel allerede sige, at den er alle pengene værd. Nye
værktøjer er forklaret med sædvanlig grundighed; så bare hop i, hvis I
alligevel har software.

http://www.photoshopforphotographers.com/
ses mere.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-06-10 15:23

On 03-06-2010 22:09, Soeren Friberg wrote:
> [...]
> kan jeg alligevel allerede sige, at den er alle pengene værd. Nye
> værktøjer er forklaret med sædvanlig grundighed; så bare hop i, hvis I

Martin Evening har osse skrevet en rigtig god bog om LightRoom version
2, så mon ikke han også følger op på den ?

Jeg fornemmer, at det kan blive dyrt i bøger

Bo //

Fra : Robert Piil

Dato : 09-06-10 15:54

Bo Bjerre skrev:

> Martin Evening har osse skrevet en rigtig god bog om LightRoom version
> 2, så mon ikke han også følger op på den ?
>
> Jeg fornemmer, at det kan blive dyrt i bøger

Mon ikke han gør

http://lightroom-news.com/2010/06/08/the-adobe-photoshop-lightroom-3-book/

--
Robert Piil

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-06-10 16:32

On 09-06-2010 16:22, Bo Bjerre wrote:

> Martin Evening har osse skrevet en rigtig god bog om LightRoom version
> 2, så mon ikke han også følger op på den ?
>
> Jeg fornemmer, at det kan blive dyrt i bøger
>
> Bo //

Ja til begge dele :)

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-06-10 16:42

On 09-06-2010 17:31, Soeren Friberg wrote:

> Ja til begge dele :)

Jeg har det sådan med bøger: jeg nyder dem, og med den kompleksitet
programmerne efterhånden har, er det nødvendigt at sætte sig ind i
sagerne, hvis man vil arbejde effektivt og udnytte mulighedene. Jeg
plejer at kombinere det med videokurser.

click'n'try er ikke for mig. Det er lidt som at lære 2-3 numre, man kan
spille på klaveret efter gehør. Det bliver aldrig til en koncert

Bo //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-06-10 16:54

On 09-06-2010 17:41, Bo Bjerre wrote:

> [...]
> sagerne, hvis man vil arbejde effektivt og udnytte mulighedene. Jeg
> plejer at kombinere det med videokurser.

Her er jeg enig. Specielt bruger jeg de 2 håndbøger til LR, der omtales
her og "bibelen" til CS. Forresten har jeg jo nu 2 liggende til CS3 og
CS4 liggende, der ikke anvendes

> click'n'try er ikke for mig. Det er lidt som at lære 2-3 numre, man kan
> spille på klaveret efter gehør. Det bliver aldrig til en koncert

Jeg er afgjort bedst til at spille efter gehør, men det er også
harmonika