MyWi på iPad
Fra : Per Rønne

Dato : 03-06-10 16:13

Jeg ser på:

<http://www.theapplepress.com/2010/05/05/ipad-jailbreaking-which-apps-wo
rk-now/>

at MyWi kører som den skal på en jailbroken iPad - hvilket gør en sådan
til et billigt WiFi hotspot ...

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Bech

Dato : 05-06-10 16:39

In article <1jjis8p.bfh3nc1owhzb4N%per@RQNNE.invalid>,
per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> at MyWi kører som den skal på en jailbroken iPad - hvilket gør en sådan
> til et billigt WiFi hotspot ...

Jeg synes langt fra at det er et billigt hotspot. Man kan da få et 3G
Wifi hotspot til en tiendedel af prisen, men så kan den selvfølgelig
ikke så meget mere end det.
--
Venlig hilsen / Best regards

Martin Bech
Mail: post@FornavnEfternavn.dk / post@FirstnameLastname.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 05-06-10 17:43

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:

> Jeg synes langt fra at det er et billigt hotspot. Man kan da få et 3G
> Wifi hotspot til en tiendedel af prisen, men så kan den selvfølgelig
> ikke så meget mere end det.

iPhonen vil stadig virke som det den er beregnet til, og normalt vil
funktionaliteten da være slået fra.

Det man opnår er at undgå at betale for hele to dataplaner. Indtil et
firma måtte acceptere at ens iPhone og ens iPad WiFi + 3G kommer på
samme plan.

For det meste vil iPaden logge på WiFi.

Når jeg sigter mod en iPad WiFi + 3G er det fordi GPS-delen sidder på
3G-chippen. Dermed ligger også MobileMe sikkerheden ved bortblevne /
stjålne mobile enheder også dér.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Bech

Dato : 06-06-10 13:01

In article <1jjmmf2.aeghqd16bqsgfN%per@RQNNE.invalid>,
per@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Det man opnår er at undgå at betale for hele to dataplaner. Indtil et
> firma måtte acceptere at ens iPhone og ens iPad WiFi + 3G kommer på
> samme plan.

Ja det kunne bare være dejligt!

> Når jeg sigter mod en iPad WiFi + 3G er det fordi GPS-delen sidder på
> 3G-chippen. Dermed ligger også MobileMe sikkerheden ved bortblevne /
> stjålne mobile enheder også dér.

Ikke uvæsentlig pointe, som jeg ikke var opmærksom på.

Fra : Morten Lind

Dato : 06-06-10 14:25

Martin Bech <post@FornavnEfternavn.dk> wrote:

> Ja det kunne bare være dejligt!

> Ikke uvæsentlig pointe, som jeg ikke var opmærksom på.

Hæ, hæ...det er da ellers vigtigt... Jeg går efter den samme, og vil
ha´ samme aftale.

M.