Mini laser printer?
Fra : Morten P

Dato : 03-06-10 11:10

Hvor lille kan man få en laser printer?
Jeg vil gerne have en super lille en hvor man blot føder den eet ark per
gang man printer som bare kan ligge i en skuffe når man ikke bruger den.

Findes den slags?

Fra : emjeppesen

Dato : 03-06-10 13:05

Morten P skrev:

>Hvor lille kan man få en laser printer?
Samsung ML-1640
500 kr

http://www.testseek.dk/computere/printere/laserprintere/samsung_ml-1640-p-8aac5339-da54-8497-7ee5-b351e73f3870.html

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Morten P

Dato : 03-06-10 13:12

> Samsung ML-1640
> 500 kr

hehe det var den fysiske størrelse jeg ville have ned, ikke prisen

Fra : Armand

Dato : 03-06-10 16:32

Morten P skrev:

> hehe det var den fysiske størrelse jeg ville have ned, ikke prisen

ML-1640 er også i 'mono'.
Det er nok væsentligt at definere tydeligere hvorvidt at mono er nok
eller farve ønskværdigt, hvis man skal have et klart svar!

--
Armand.

Fra : Morten P

Dato : 03-06-10 17:43

> ML-1640 er også i 'mono'.
> Det er nok væsentligt at definere tydeligere hvorvidt at mono er nok eller
> farve ønskværdigt, hvis man skal have et klart svar!

Størrelsen er det vigtigste, og om den er sort/hvid eller farve er
underordet.

Fra : emjeppesen

Dato : 03-06-10 18:00

Morten P skrev:

>hehe det var den fysiske størrelse jeg ville have ned, ikke prisen

Techtree gillar det kompakta formatet på Samsung ML-1640 som gör att
den går att stuva undan var som helst på kontoret eller i datorrummet
hemma.

Hilsen emj
--

lamaguf.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-06-10 20:33

"Morten P" <spam@spam.spam> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg vil gerne have en super lille en hvor man blot føder den eet ark per
> gang man printer som bare kan ligge i en skuffe når man ikke bruger den.

Nej

Kurt

Fra : Armand

Dato : 03-06-10 21:17

Kurt B. Andersen skrev:
> "Morten P" <spam@spam.spam> skrev i meddelelsen

> Nej

Kan det virkelig passe at der ikke er et marked for slige små sager til
rejsebrug sammen med den allestednærværende bærbare?

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-10 21:21

Armand skrev:

> Kan det virkelig passe at der ikke er et marked for slige små sager til
> rejsebrug sammen med den allestednærværende bærbare?

Nej men så er det en blækprinter, både Canon og Hp har nogle til
batteridrift

Fra : simon

Dato : 03-06-10 21:50

Paul Østerby Sørensen kom med denne ide:

> Nej men så er det en blækprinter, både Canon og Hp har nogle til batteridrift

Den mindste er nok denne:
http://www.mitedb.dk/shop/samsung-ml-1630-laserprinter-12156p.html
Den måler 33,2 x 37,5 + 12,15 cm. og vejer 6,4 kg.
/simon

Fra : Peter Knutsen

Dato : 04-06-10 00:05

On 03/06/2010 22:50, simon wrote:
> Den mindste er nok denne:
> http://www.mitedb.dk/shop/samsung-ml-1630-laserprinter-12156p.html
> Den måler 33,2 x 37,5 + 12,15 cm. og vejer 6,4 kg.

Min første blækprinter, købt i de tidlige 1990'ere, vejede da vist et
godt stykke under de 6 kg. Canon BJ10 eller sådan noget, med 48 blækdyser...

Jeg husker den i hvert fald som ganske lille, sammenligned med de andre
printere jeg har haft (en 9-nåls-printer og - især - et stort skrummel
af en 24-nåls-printer, samt den senere farve-blæksluger jeg købte, og
efterfølgende to Brother-laserprintere).

--
Peter Knutsen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 05-06-10 19:27

> Kan det virkelig passe at der ikke er et marked for slige små sager til
> rejsebrug sammen med den allestednærværende bærbare?
>
> --
> Armand.

Ja, for en laserprinter er som udgangspunkt ikke konstrueret med dette
formål. For det første er en laserprinter en ret kompleks konstruktion med
en masse nødvendige enheder, som ikke umiddelbart kan blive så småt, som du
ønsker. Derudover er den som udgangspunkt også konstrueret til at levere
masseprint i hurtigt tempo og til lav pris. Så dit behov er modsat en
laserprinters hovedformål.
Skal du have noget småt til rejsebrug skal du se på noget inkjet.

Kurt