iPhone Backup Lokation?
Fra : Henrik 8600

Dato : 02-06-10 18:28

Hvor smider iTunes iPhonens backup så man kan se om den rent faktisk er
der???

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-06-10 19:08

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> Hvor smider iTunes iPhonens backup så man kan se om den rent faktisk er
> der???

/Users/[navn]/Library/Application\ Support/MobileSync/Backup

men hvis den fejler af en eller anden grund så mener jeg at den brokker
sig ...

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 02-06-10 22:55

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> /Users/[navn]/Library/Application\ Support/MobileSync/Backup
>
> men hvis den fejler af en eller anden grund så mener jeg at den brokker
> sig ...
>
> /thomas

Fik ikke skrevet at det er Sne Leoparden.

Måske det er en anden sti?

H.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-06-10 22:58

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Fik ikke skrevet at det er Sne Leoparden.
>
> Måske det er en anden sti?

nej .. men jeg kører engelsk system så users hedder nok "brugere" og
LIbrary "Bibliotek"

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 03-06-10 10:06

> nej .. men jeg kører engelsk system så users hedder nok "brugere" og
> LIbrary "Bibliotek"
>

> /thomas

Nope, kan ikke følge den sti.

Den ender når jeg skal til Application....

H.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-10 10:35

Hej,

> Den ender når jeg skal til Application....

Det skal du heller ikke. Du skal ind i biblioteket ved navn "Application
Support" (bemærk mellemrummet). Den bør være der.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-06-10 10:59

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Nope, kan ikke følge den sti.
>
> Den ender når jeg skal til Application....

mappen hedder "Application Support"

/thomas

Fra : Henrik 8600

Dato : 03-06-10 19:20

> mappen hedder "Application Support"
>
> /thomas

Den er nu fundet, takker for hjælpen!

H.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 03-06-10 17:35

<-------------->
> /Users/[navn]/Library/Application\ Support/MobileSync/Backup
<-------------->
nogen som kender stien til en windows maskine

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-06-10 19:48

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> <-------------->
> <-------------->
> nogen som kender stien til en windows maskine

nix ...

men man gøre meget lidt fornuftgt med filerne ... som du ligger der ...

/thomas

Fra : -=Madsen=-

Dato : 04-06-10 00:27

<------------->
> nix ...
>
> men man gøre meget lidt fornuftgt med filerne ... som du ligger der ...
tænkte nu på backup, ved geninstalering af system

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-06-10 07:30

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> tænkte nu på backup, ved geninstalering af system

http://support.apple.com/kb/ht1766

/thomas