Cheyne-Stokes syndrom, søvnmønster
Fra : Søren Fisker

Dato : 02-06-10 08:53

Hej Gruppe!

Min søn har fået at vide, at han måske lider af denne sygdom.
Det drejer sig om et specielt søvnmønster, lig f.eks. søvnapnø,
såvidt vi kan finde ud af.

Er der måske nogen i gruppen, som kan henvise til et link, eller
andet, hvor vi kan læse noget mere om denne sygdom?

På forhånd tak.
Søren

Fra : Peter

Dato : 02-06-10 11:56

"Søren Fisker" <vejlo@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der måske nogen i gruppen, som kan henvise til et link, eller
> andet, hvor vi kan læse noget mere om denne sygdom?

Kopier ordene "Cheyne-Stokes syndrom" ind i Google og vælg "kun danske
sider".
Hos mig gav det 147 hits.

PeterB