Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 02-06-10 22:03

Soeren Friberg wrote:
> Windows:
> http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4728
>
> Mac:
> http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=4727

Vil den ikke automatisk blive installeret/opgraderet, hvis man bruger
Lightroom eller opgradere til CS5 ?

Jørn

---
Photogadget.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-06-10 16:32

On 02-06-2010 23:03, Jørn Hundebøll wrote:

> Vil den ikke automatisk blive installeret/opgraderet, hvis man bruger
> Lightroom eller opgradere til CS5 ?

-hvis ikke du har slået automagiske opdateringer fra...

Bo //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 03-06-10 21:38

On 03-06-2010 17:32, Bo Bjerre wrote:

> -hvis ikke du har slået automagiske opdateringer fra...
>
> Bo //

og jeg har ikke opdaget en version til LR.

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 09-06-10 15:27

On 03-06-2010 22:37, Soeren Friberg wrote:

> og jeg har ikke opdaget en version til LR.

Det er min opfattelse, at den er med i opdateringen fra 2.7 til 3.0
Jeg ved ikke om opdateringer til 2.7 ophører, nu hvor 3.0 er en realitet

Bo //

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-06-10 16:30

On 09-06-2010 16:26, Bo Bjerre wrote:

> Det er min opfattelse, at den er med i opdateringen fra 2.7 til 3.0
> Jeg ved ikke om opdateringer til 2.7 ophører, nu hvor 3.0 er en realitet
>
> Bo //

Ja, det er korrekt, at den netop frigivne LR3 benytter version 6.1. Da
tråden blev indledt var LR3 Beta 2 frigivet, der anvendte version 6.0

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-06-10 20:59

On 2010-06-02 23:03:05 +0200, Jørn Hundebøll <spamnews5@dblue.dk> said:

> Vil den ikke automatisk blive installeret/opgraderet, hvis man bruger
> Lightroom eller opgradere til CS5 ?
>
> Jørn
>
> ---
> Photogadget.dk

ACR opdateringer skal ikke foretages sammen med Lightroom. ACR er
"indbagt" i LR. ACR er at betragte som en plugin til PS CS5 og skal
derfor hentes og installeres separat.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse