MS Windows
briani 27239
Adobe Reader til pc uden netværksforbindel~
Fra : Abricosicus

Dato : 02-06-10 15:22

Hej !

Hvad skal man hente ned fra nettet for at kunne lave en
installations-cd, der kan installere Adobe Reader på en pc, der ikke har
netværksadgang ?

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Ole C

Dato : 02-06-10 15:47

Abricosicus skrev blandt andet:

> Hvad skal man hente ned fra nettet for at kunne lave en
> installations-cd, der kan installere Adobe Reader på en pc, der ikke
> har netværksadgang ?

Man henter i stedet Foxit Reader, som oven i købet fylder langt mindre
http://www.foxitsoftware.com/downloads/index.php
- og her kan hentes en sprog-fil, så den "taler" dansk:
http://languages.foxitsoftware.com/

--
vh
Ole C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-06-10 15:54

Abricosicus <abricosicus@hotmail.com> skrev :

>Hvad skal man hente ned fra nettet for at kunne lave en
>installations-cd, der kan installere Adobe Reader på en pc, der ikke har
>netværksadgang ?

Bruge en anden og bedre pdf-reader, fx foxit er mit forslag.
Fås både i en freeware- og en købeversion.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-10 16:23

Abricosicus wrote:
> Hej !
>
> Hvad skal man hente ned fra nettet for at kunne lave en
> installations-cd, der kan installere Adobe Reader på en pc, der ikke
> har netværksadgang ?

Henter Sumatra PDF som er mere enkel og
simplere en både Foxit og Adobe Reader

Fra : Hans Kjaergaard