Nokia 5800 express music,- navigationsprob~
Fra : Vinther2

Dato : 01-06-10 18:47

Hej i gruppen.

Både min kone og jeg har ovenstående model.

Jeg installerede uden problemer det gratis kort til min mobil og det funker
perfekt. Så ville jeg gøre det samme med konens, men det kunne ikke lade sig
gøre.
Jeg har prøvet alt,- slettet alt det gamle, kørt det ned via computeren (det
tog en hulens tid) slettet igen og kørt det direkte ved hjælp af linket som
Nokia sendte.

Kortet er der rigtigt nok, men skal man søge en adresse, så bliver den ved
med at skrive, "søger satellit" og det bliver den ved med at skrive, intet
sker.

Har brugt programmet Nokia PC Suite. Jo, jeg har opdateret telefonen, med de
sidste nye opdateringer.

Er der et lyst hoved her i gruppen som kan fortælle mig hvad der er galt?
Evt. komme med en løsning så vil jeg blive meget glad.

Hilsen
vinther2