dls
Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 01-06-10 14:33

Hvordan var det man kunne undgå at proppe skiven i
hver 20 dag. Var det noget i system 32?
På forhånd tak
Hans

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 01-06-10 15:33

Hans, " URD" Contessa 32. wrote:
> Hvordan var det man kunne undgå at proppe skiven i
> hver 20 dag. Var det noget i system 32?
> På forhånd tak
> Hans
Jeg har stadig den fil, der skal lægges i menuen start. Kan man bruge din
mail-adresse? I såfald sender jeg den til dig.

MVH
--
\\\\////
(@@)

Fra : HKN

Dato : 01-06-10 15:39

> Jeg har stadig den fil, der skal lægges i menuen start. Kan man bruge din
> mail-adresse? I såfald sender jeg den til dig.

Virker det også med 2009 versionen? I så fald må du da også gerne sende den
til mig

Mvh
Henrik

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 01-06-10 16:04

HKN wrote:

> Virker det også med 2009 versionen? I så fald må du da også gerne
> sende den til mig
>
> Mvh
> Henrik

Jeg tror ikke - er ret sikker, at den ikke virker på 2009 versionen, da den
heller ikke virker på 2006 versionen
Jeg kan huske, at jeg bøvlede en del med at få skrevet den rette
kommandolinje, men nu har Harding jo sendt link til artiklen, der beskriver,
hvordan man gør.

\\\\////
(@@)
-------o00o-(_)-o00o---------
Torben

Fra : HKN

Dato : 01-06-10 16:27

> [...]
> Jeg kan huske, at jeg bøvlede en del med at få skrevet den rette
> kommandolinje, men nu har Harding jo sendt link til artiklen, der

Det virker ikke - det er prøvet...

-Henrik

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 01-06-10 08:41

For DLSK 2 skulle CD´en indsættes hver 8. dag, derfor lavede RJ85
klubben dette fix:
http://www.rj85.dk/artikler/dlsk/dlsk2.htm
For de senere versioner af DLS skal CD´en indsættes hver 25. dag.

Mvh/Harding

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 01-06-10 09:58

Korrekt, virker kun på DLSK2.
Har du så til gengæld prøvet at lægge nye kort og programdele over i
DLSK2?

Mvh/Harding

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 01-06-10 19:37

Den Tue, 01 Jun 2010 15:32:33 +0200 skrev Hans, \" URD\" Contessa 32.:

> Hvordan var det man kunne undgå at proppe skiven i hver 20 dag. Var det
> noget i system 32? På forhånd tak
> Hans

Ved ikke med DLS, men i "gamle" dage kunne man sætte pc-uret fx. 10 år
frem _inden_ man installerede programmer. Derefter kørte man programmet
en gang, og satte så uret tilbage. Der ville så gå 10 år og 20 dage inden
det spurgte efter cd'en.

--
Karl Erik.

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 02-06-10 09:14

Tak det vil jeg prøve. Jeg skal nok fortælle hvis det virker
Hans

Fra : HKN

Dato : 02-06-10 12:27

" Hans, " URD" Contessa 32." <urd@spamoncable.dk> wrote in message
> Tak det vil jeg prøve. Jeg skal nok fortælle hvis det virker
> Hans

Det er rigtigt at man kunne "komme rundt om" den slags i gamle dage - og det
virker stadig i nogle tilfælde - bare ikke med DLSK. Den tæller dage, så
uanset tidspunktet for installation, så er det 25 dage.

Mvh
Henrik