Årets MC
Fra : CL

Dato : 01-06-10 21:29

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1355000.ece

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : Armand

Dato : 01-06-10 22:41

CL skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1355000.ece

Måske lidt mere relevant artikel end udgangspunktet i denne:
<http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/mcanmeldelse/article959993.ece>
"Eksklusiv (267kg's) racer" ????

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-06-10 23:17

Den 01-06-2010 23:41, Armand skrev:

> Måske lidt mere relevant artikel end udgangspunktet i denne:
> <http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/mcanmeldelse/article959993.ece>
> "Eksklusiv (267kg's) racer" ????

Ja jeg skal love for ar S1000RR er blevet "hip"

Det er lige før jeg bliver allergisk . . .

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 01-06-10 23:34

J.C.Kløve skrev:

> Ja jeg skal love for ar S1000RR er blevet "hip"
>
> Det er lige før jeg bliver allergisk . . .

Min Bimse-allergi fra de første år i klubben hvor BMW var ultra hip (en
håndfuld år efter superbiken 90S' fremkomst) er ved at bygge sig op igen
for et par af ka'lenes ihærdige valg af Spitze-Bimser er begyndt at
smitte af på øvrigheden der køber BMW'er som vilde disse år

Ved i forøvrigt hvorfor K1200/1300 fortrinsvis er sortlakerede?
Fordi alle andre farver afslører at tanken er designet efter en tom
papkasse der har stået ude i regnen:
<http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/2005_K1200S_wridr-001.jpg>

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-06-10 10:50

> [...]
>
> Ved i forøvrigt hvorfor K1200/1300 fortrinsvis er sortlakerede?
> Fordi alle andre farver afslører at tanken er designet efter en tom

Hej

GRILL..... hvor de to dog bare ikke passer sammen ........ det er ikke
lige det billede man har på nethinden når man tænker på K1200/1300S kører
herhjemme.....

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : CL

Dato : 02-06-10 15:20

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> GRILL..... hvor de to dog bare ikke passer sammen ........ det er ikke
> lige det billede man har på nethinden når man tænker på K1200/1300S kører
> herhjemme.....

Enig der plejer maven at være meget større

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : CL

Dato : 02-06-10 15:13

Armand wrote:

> Ved i forøvrigt hvorfor K1200/1300 fortrinsvis er sortlakerede?
> Fordi alle andre farver afslører at tanken er designet efter en tom
> [...]
det er forøvrigt noget af en øjebæ,den radar detector
der er monteret på styret

--
Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : CL

Dato : 02-06-10 15:03

Armand wrote:

> Måske lidt mere relevant artikel end udgangspunktet i denne:
> <http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/mcanmeldelse/article959993.ece>
> "Eksklusiv (267kg's) racer" ????

LOL

--