iPhone Backup?
Fra : Henrik 8600

Dato : 01-06-10 15:00

Er ved at sælge min iPhone, men vil ha en igen senere.

Kan man lave en backup og rulle den ind på den nye iPhone?

Og hvordan?

Kan den blive som den "gamle" 3g med indstillinger, programmer osv?

Altså lidt a´la´ klon....

H.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-06-10 18:25

"Henrik 8600" <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Og hvordan?
>
> Kan den blive som den "gamle" 3g med indstillinger, programmer osv?

Jeg fik byttet min iPhone på garantien, og da jeg satte den nye til
iTunes sagde iTunes at der allerede var en sikkerhedskopi af en anden
iPhone på maskinen og om jeg ville reetablere dén. Det svarede jeg ja
til, og ventede lidt, og vips var den som den gamle.

Eneste undtagelse var adgangskoder. Dem ville den ha' på ny.

Fra : Henrik 8600

Dato : 01-06-10 15:41

""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Lyder super nemt Takker.

Glæder mig dælme til iPhone 4G HD eller hvad den nu kommer til at hedde
kommer

Satser på at vi får det at vide 7 Juni, og at de lander her i Juli...

H.