Windows Live Mail og Unicode
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-06-10 02:19

Er jeg den eneste der oplever, at Windows Live Mail er elendig til
at besvare Unicode-mails, som der tilsyneladende kommer flere og
flere af?

Min kan finde på at indsætte mellemrum på steder, hvor der ikke
skal være mellemrum, der kan gå kage i æ, ø og å, eller også bliver
al den citerede tekst til ét stort klikbart link, hvis der f.eks.
indgår et link i den tekst, men citerer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Pico

Dato : 02-06-10 21:17

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> al den citerede tekst til ét stort klikbart link, hvis der f.eks.
> indgår et link i den tekst, men citerer.

Det har jeg ikke oplevet, men nogle gange virker det som nogle meddelelser i
newstråde forsvinder, de kommer godt nok ned den ene dag, næste er de væk,
det er kun nogle enkle.

Da jeg begyndte at bruge Windows Live Mail i februar havde jeg i et par
måneder et farligt hus med at kontaktpersonerne forsvandt, det er aldrig
gået op for mig hvad der skete.

Hvis en kontaktperson har 2 mailadresser optræder vedkommende 2 gange hos
mig, ret frustrerende.

--
MVH
Pico