USB 2.0-USB 3.0
Fra : Martin Hald

Dato : 01-06-10 18:03

Jeg kan se der begynder at dukke hardwareprodukter der er med USB 3.0 high
speed.
Det er jo kanon fint. Men hvad nu med alle de pcér med Win 7 der sælges nu.
Kan en opdatring fra Bill G klare det. Eller skal man ud og inverstere i en
ny pc
Min er en 2 mdr gammel. En Acer Aspire 4810TZG

Spørger fordi jeg skal inden så længe have en MY BOOK LAN/USB HD til bl.a
Backup
Det er måske dumt at købe sådan en og så vente til der kommer en ekstern HD
med både USB/LAN
Måske er de allerede på markedet ???
Den HD jeg søger må gerne være en med 2 syncron diske i som ekstra
sikkerhed.
Men skal jeg til at købe en ny pc for at få nytte at USB 3.0 så er en My
book LAN/USB 2.0 fin til mig.
Ellers kan man jo blive ved, indtil Kongens Foged banker på døren
Mvh M.H

Fra : Max

Dato : 01-06-10 18:47

Hej Martin

> Men skal jeg til at købe en ny pc for at få nytte at USB 3.0 så er en

Da stikkene til USB 3 er anderledes end dem til USB 2, ja så
skal du have et kort med dem i komputeren, så enten ny komputer
eller et USB 3 kort.

Ps: at krydsposte til grupper der ikke eksistere er en uskik,
ligeledes er det en god ide at fortælle at man har gjort det.
Jeg har også fjernet linken til windowsgruppen da det kune
er et hardware problem.

Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-06-10 19:03

Martin Hald skrev:

>Min er en 2 mdr gammel. En Acer Aspire 4810TZG

du skal sikkert ud og invistere, fx i sådan et kort her for at kunne
udnytte usb 3.0
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=usb+3.0&sp=all&pid=719259

PS dk.edb er en død gruppe, så lad venligst være med at krydsposte til den
gruppe, uden at lave FUT til en bestemt gruppe

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 01-06-10 19:47

Den 01-06-2010 20:03, Ivan V. Klattrup skrev:

> du skal sikkert ud og invistere, fx i sådan et kort her for at kunne
> udnytte usb 3.0
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?q=usb+3.0&sp=all&pid=719259

Express Card slottet er så sparet væk på Aspire 4810, så ingen mulighed
for udvidelse.

Mogens

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-06-10 23:26

Du skal købe et USB3 kort og sætte i et ledigt slot. Hvis du vil have
det indbygget skal du selvfølgelig investere i et nyt MB eller en helt
ny computer.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=575939

Regards Jens Peter Karlsen.