HTC Legend - e-mail skærmen
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 01-06-10 11:05

Har fået subj. og er kommet til at fjerne den start-skærm hvor man kan se
indkomne e-mails (startskærmen til ve. for hoved-startskærmen).
Er det ikke muligt at få den tilbage igen, og i givet fald, hvordan? Har
ledt huller i jorden og kan ikke se hvordan..

Jørgen

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 01-06-10 13:54

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Er det ikke muligt at få den tilbage igen, og i givet fald, hvordan? Har
> ledt huller i jorden og kan ikke se hvordan..

Tryk "+" HTC-widget E-mail Tilføj til startside

JJ

Fra : Jørgen M. Jørgensen

Dato : 03-06-10 15:08

Johannes Jørgensen kom med denne ide:

> "..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Tryk "+" HTC-widget E-mail Tilføj til startside
>
> JJ

Synes jeg havde været der, men sandelig... nu virker det.
Takker og bukker
Jørgen