Dødsfald
Fra : Armand

Dato : 31-05-10 11:00

Jeg har ad omveje hørt at Denise Reindell, der tidligere har gjort sig
her på gruppen, er død efter kort tids sygdom.

Efter en periode at have været jævnligt med i snakken på gruppen har hun
været stille længe, måske i harme over noget punk omkring hendes store
interesse for katte, der forekom på et tidspunkt.
Anyhow, flere af 'de gamle' her på gruppen vil sikkert kunne erindre
hende og eftersom hun var en af de gamle piger fra dengang
motorcyklister var nogle rødder og hvor bakke-åbningen blot var en
håndfuld motorcyklister der kørte samlet fra et Nørrebro-cafeteria
fortjener hendes bortgang at blive nævnt.
Ære være hendes minde.

Jarl Gyldenkrone AKA 'Jarlen', der var blandt de oprindelige 'vilde
engle', som oftest personificeres med Bjørn Andersen, døde ligeledes for
nyligt. Mon ikke der på en sky et sted udveksles gamle røverhistorier

Der er lidt snak om Denises bisættelse, indeholdende lidt
motorcykel-foto på:
<http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?s=eb511bf9b4fbd67f21c044dce349bed6&t=18637>

--
Armand.

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 31-05-10 16:23

Den 31-05-2010 12:00, Armand skrev:
> Jeg har ad omveje hørt at Denise Reindell, der tidligere har gjort sig
> her på gruppen, er død efter kort tids sygdom.

Underligt. Det er ikke en uge siden jeg tænkte at det var lang tid siden
hun havde været synlig i gruppen. Hun kunne altid en god historie fra
gode gamle dage på motorcykel.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : CL

Dato : 31-05-10 21:01

Armand wrote:
> Jeg har ad omveje hørt at Denise Reindell, der tidligere har gjort sig
> her på gruppen, er død efter kort tids sygdom.

Trist

> Efter en periode at have været jævnligt med i snakken på gruppen har hun
> været stille længe, måske i harme over noget punk omkring hendes store
> interesse for katte, der forekom på et tidspunkt.

måske,men det virker ikke som om at det rørte hende.
og hun har også givet sin mening til kende efter den episode.

> [...]
> håndfuld motorcyklister der kørte samlet fra et Nørrebro-cafeteria
> fortjener hendes bortgang at blive nævnt.

helt enig

> [...]
> engle', som oftest personificeres med Bjørn Andersen, døde ligeledes for
> nyligt. Mon ikke der på en sky et sted udveksles gamle røverhistorier

Carsten Larsen
HONDA CBR 1000 DUAL

Fra : Hekto

Dato : 31-05-10 15:17

Det var da en trist nyhed.

--
/Hekto

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-05-10 22:45

On Mon, 31 May 2010 12:00:07 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej.

>Jeg har ad omveje hørt at Denise Reindell, der tidligere har gjort sig
>her på gruppen, er død efter kort tids sygdom.

Det var dog en trist nyhed - Æret være Denises minde.

> [...]
>håndfuld motorcyklister der kørte samlet fra et Nørrebro-cafeteria
>fortjener hendes bortgang at blive nævnt.

Faktisk fik mine skriverier med Denise mig til at forske lidt i hvad
der er blevet af "Englene" fra den tid, og det er sandelig tyndet
noget ud i rækkerne, og nu dette.

>Jarl Gyldenkrone AKA 'Jarlen', der var blandt de oprindelige 'vilde
>engle', som oftest personificeres med Bjørn Andersen, døde ligeledes for
>nyligt. Mon ikke der på en sky et sted udveksles gamle røverhistorier

Så vidt jeg har kunnet opsnappe er Poul Pishus også gået bort for et
par år siden.
Det samme gælder Rense Karl, så der er basis for endnu flere gamle
røverhistorier.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Futte&Co

Dato : 01-06-10 18:23

Armand skrev:
> Jeg har ad omveje hørt at Denise Reindell, der tidligere har gjort sig
> her på gruppen, er død efter kort tids sygdom.

Triste nyheder.
Jeg har kendt Denise siden 1968 hvor hun kørte på en lille 2 takt
Yamaha. Jeg håber hun er blevet genforenet med den fine maskine i mc himlen.

--
Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-06-10 20:20

"Futte&Co" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i meddelelsen
> [...]

Ja , triste nyhedder , har selv haft fornøjelsen af Denise's selskab et
par gange på klemmen's parkeringsplads...

--
Mvh.
Dennis Pedersen