MS Windows
briani 27239
OS XP sp3 kan ikke se skjulte filer i stif~
Fra : jama

Dato : 01-06-10 06:57

Stifinder/funktioner/mappeindstillinger/vis og hak i skjulte filer, ja så
viser det "viser stifinder ikke skjulte filer" når jeg skal bruge det?
Har kørt spy på PCen med bla.SuperAntiSpyware, det har ikke hjulpet.
jørgen

Fra : jama

Dato : 01-06-10 12:27

"jama" <3066 1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> viser det "viser stifinder ikke skjulte filer" når jeg skal bruge det?
> Har kørt spy på PCen med bla.SuperAntiSpyware, det har ikke hjulpet.

Jeg hved ikke om dette her har noget med at gøre. Men sådan ser opstarten
ud, og jeg kan hverken bruge Windows update eller installere AVG eller se
skjulte filer. jeg har lige lavet en ren install., hvad fanden er der gået
galt
jørgen>

DU Meter Registry -> Machine Run C:\Programmer\DU
Meter\DUMeter.exe

Regedit32 Registry -> Machine Run C:\WINDOWS\system32\regedit.exe

syncman Registry -> Machine Run c:\windows\system32\wuaucldt.exe

syncman Registry -> User Run c:\documents and settings\jørgen
andersen\wuaucldt.exe

tgkwwc Registry -> Machine Run RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\msthoncu.dll,w

Fra : JBH

Dato : 01-06-10 17:03

> [...]
> viser det "viser stifinder ikke skjulte filer" når jeg skal bruge det?
> Har kørt spy på PCen med bla.SuperAntiSpyware, det har ikke hjulpet.

Jeg kæmpede med en bærbar på et tidspunkt, som havde samme symptomer med
ikke at ville vise skjulte filer.
Årsagen var noget snavs/virius som jeg fjernede i fejlsikker tilstand, med
den professionelle Superantispyware, da gratisversionen ikke kunne finde
noget. Dengang kunne man prøve den professionelle version gratis i 30 dage,
mon ikke det stadig er muligt.

mvh
JBH