Palby Fyn Cup
Fra : Trine Søe

Dato : 30-05-10 11:52

Netop hjemvendt fra Palby Fyn Cup - træt og godt brugt. Men det var
rigtig fedt - og med dejligt meget vind. En tordenbyge med stærk blæst
fredag eftermiddag i Lillebælt gav de fleste både problemer.

Jeg har smidt en række billeder op her http://www.sejlnet.dk/artikler/palby-fyn-cup-i-fotos

Selv sejlede jeg som gast i en X-99 Vælte Peter fra Egå, og vi
sluttede samlet som nummer 46. Hvordan gik det jer andre?

Fra : HO

Dato : 30-05-10 21:06

"Trine Søe" <trinesoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
<<Netop hjemvendt fra Palby Fyn Cup - træt og godt brugt. Men det var
<<rigtig fedt - og med dejligt meget vind. En tordenbyge med stærk blæst
<<fredag eftermiddag i Lillebælt gav de fleste både problemer.
Ja - jeg målete 22ms - men at knap 60 både udgik, mange med flænsede sejl
forstår jeg nu ikke.
De fleste har måske ikke "læst" de total sorte uvejrsskyer der kom.

<<Jeg har smidt en række billeder op her
http://www.sejlnet.dk/artikler/palby-fyn-cup-i-fotos
<<Selv sejlede jeg som gast i en X-99 Vælte Peter fra Egå, og vi
<<sluttede samlet som nummer 46. Hvordan gik det jer andre?

ja man må da sige i kæmper en brav kamp for at få hits til jeres side og
blogs.
Længe leve kurser i SEO, brugen af de sociale medier og BLOG politik

Her der der mange flere foto og oplysninger:
http://www.bogense-sejlklub.dk/

mvh
HO

Fra : Trine Søe

Dato : 30-05-10 14:37

On 30 Maj, 22:05, "HO" <h...@vejen-net.dk> wrote:
> [...]
> blogs.
> Længe leve kurser i SEO, brugen af de sociale medier og BLOG politik

Jeg så et par både, der fik flænset et par sejl - og må indrømme at
vores genuaen fik en flænge, da faldet sad fast - den kunne ikke holde
til at blive rusket af den kraftige vind. Vi havde skam opdaget
uvejret - men det kom meget pludseligt, og var en del hårdere end
forventet. Vi fik dog genuaen ned under dæk - fortsatte på storsejl og
kunne hejse fokken efter et stykke tid.

Trine