dls 2
Fra : claus

Dato : 30-05-10 16:01

Hej gruppe

Jeg har det levende søkort 2 og har brugt det i nogen år uden problemer.
Desværre er min bærbare gået i stykker og jeg har prøvet at installere på en
anden bærbar med XP og der vil programmet ikke starte kan huske at jeg også
havde lidt problemer med den tidligere pc og jeg downloadede en ny dld.exe
fra en sejlerhjemmesid men den kan jeg desværre ikke finde mere.
nogen der har en kopi af denne rettelse til det levende sølort 2 som jeg kan
få en kopi af.
eller skal jeg tage springet og investere i 2010 versionen

claus

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 30-05-10 09:29

Du kan finde informationer om DLS2 her:
http://www.sejlsport.dk/sw618.asp
men køb da det nye 2010 på USB-stik, så får du nye og opdaterede kort,
de gamle er over 8 år.
Desuden får du flere funktioner i det nye DLS og vedkommende temaer
som kan udbygges eller du selv kan lave temaer eller hente dem fra
Danske bådejeres hjemmeside efterhåpnden som de tilkommer her.

Mvh/Harding

Fra : HH

Dato : 30-05-10 11:34

Jeg synes også bestemt, at du skal ofre pengene på 2010-udgaven - hvis
den da overhovedet kommer i år. Jeg har lige læst en fin
præsentationsartikel i bladet "Sejlsport" fra DS, men der står intet
om udgivelsesdatoen. Det gør der heller ikke på DS hjemmeside.
Linket til den nye DLD.EXE i linket fra Harding ovenfor er dødt, hvis
du virkelig vil fremture med DLS2 så kan jeg nok finde filen i en
eller anden backup fra oldtiden!

Hans-Henrik

Fra : HO

Dato : 30-05-10 18:40

"HH" <hhmcsv@gmail.com> skrev i en meddelelse
præsentationsartikel i bladet "Sejlsport" fra DS, men der står intet
om udgivelsesdatoen.

Hejsa
9. juni skriver de på siden.
http://www.sejlershoppen.dk/pi/productinfo.aspx?productid=1786
mvh
HO

Fra : claus

Dato : 31-05-10 12:54

[...]

Hej Hans Henrik

ja det ender jo nok med at jeg skal have det nye 2010 købt hvis/når det
kommer men i mellemtiden kunne jeg da godt tænke mig at få DLSK 2 til at
virke så hvis du en dag har god tid så ville det da være fint om du kuinne
grave DLD.exe frem af gemmerne og sende til mig

Min email er claus.vandborg987@456gmail.com
fjern alle tal så skulle den fungere

claus

Fra : claus

Dato : 01-06-10 07:02

> [...]
> kan få en kopi af.
> eller skal jeg tage springet og investere i 2010 versionen

Nu ser det ud til at denne butik har 2010 versionen
nogen der har handlet med denne butik

http://www.maritim-elektronik.dk/det-levende-soekort-2010-p-155.html

Fra : HO

Dato : 01-06-10 14:49

"claus" <claus.virkerikke@youmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ser det ud til at denne butik har 2010 versionen
> nogen der har handlet med denne butik
>
> http://www.maritim-elektronik.dk/det-levende-soekort-2010-p-155.html
Hej
Kender ikke firmaet som sådan, men de får gode karakter på qxl.
Har spurgt dem, de kan først sende den 9. juni.
mvh
HO