solid sleeve eller taske til MacBook
Fra : Steen

Dato : 30-05-10 20:01

Jeg ved godt der er grænser for hvor meget de beskytter med er der gode
forslag til en taske eller sleeve til en 13" Macbook til studiebrug

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-05-10 20:23

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ved godt der er grænser for hvor meget de beskytter med er der gode
> forslag til en taske eller sleeve til en 13" Macbook til studiebrug

Drop slevet og få sådan en her:

<http://www.brenthaven.com/catalog-eclipse_i_steel_blue_apple.html>

/thomas

Fra : Steen

Dato : 31-05-10 08:44

> Drop slevet og få sådan en her:
>
> <http://www.brenthaven.com/catalog-eclipse_i_steel_blue_apple.html>
>
> /thomas

Tak for forslag til alle. Det er til en teenagetøs, så hun må se på
det...det skal jo nok helst se "smart" ud i den alder

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 30-05-10 21:50

Steen wrote:
> Jeg ved godt der er grænser for hvor meget de beskytter med er der gode
> forslag til en taske eller sleeve til en 13" Macbook til studiebrug

Jeg vil anbefale en af de nye Fjällräven rygsække med 'indbygget'
computerrum. Udover det følger der en sleeve med, der passer til bærbare
op til 15". Selve computerrummet er også polstret, så der vil være
dobbeltpolstring i både sider og bund. I selve sleeven er der ekstra små
rum til tilbehør, og den har håndtag øverst, så den er lige til at gå
med på fx. en skole o.l..

Det er en god og rummelig model i et noget mere moderne design end
tidligere Fjällräven, og den har rigtig gode skulderstropper med
aftagelige bryst- og hoftespænder. Og så kan den fås i flere
farvekombinationer - også til 'handelsskole-tøser'. - Den koster
695kr. i både TourSport og Salling her i byen, men kan muligvis fås
billigere andre steder...

Targus laver en tilsvarende i str., men den virker noget mere kluntet og
er væsentlig tungere og koster uden sleeve 895kr. hos Humac her i byen.

mvh. Erik Richard

Fra : jagge

Dato : 30-05-10 22:52

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Jeg ved godt der er grænser for hvor meget de beskytter med er der gode
> forslag til en taske eller sleeve til en 13" Macbook til studiebrug

Kig hos crumpler de laver nogle fede neopren sleeves, er ret glad for
mit.

MVH

Jakob

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 31-05-10 07:25

Jeg har selv Brenthaven, og det er noget der holder. Desuden er den
som Thomas linker til både rap og ikke dyr.

Med venlig hilsen
Jens Rasmussen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-05-10 15:10

Jens Rasmussen <fimano@gmail.com> wrote:

> Jeg har selv Brenthaven, og det er noget der holder. Desuden er den
> som Thomas linker til både rap og ikke dyr.

jeg har aldrig hørt om nogen hvor deres Brenthaven ikke har overlevet
både 3 og 4 bærbare ..... og det uden at de kommer til at se slidt ud

/thomas

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 31-05-10 17:39

On 2010-05-30 21:01:10 +0200, Steen <isteen@gmail.com> said:

> Jeg ved godt der er grænser for hvor meget de beskytter med er der gode
> forslag til en taske eller sleeve til en 13" Macbook til studiebrug

En Peli Case ville gøre jobbet og så skal der seriøse studier til at
ødelægge den Mac. :)

Fra : thohei

Dato : 01-06-10 08:54

http://www.coolstuff.dk/Stealth-laptophylster :)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-06-10 16:12

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> http://www.coolstuff.dk/Stealth-laptophylster :)

heh, den er faktisk lidt smart .. især fordi den ikke skriger "computer
taske"

/thomas

Fra : Steen

Dato : 01-06-10 16:21

> http://www.coolstuff.dk/Stealth-laptophylster :)

HA, den ser da fed ud
Da jeg havde en lille 10" HP, bruge jeg en almindelig boblekuvert til
transport.