Status på iPad fra tyskland / england
Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-05-10 12:45

Hvor ser det ud med lanceringen af iPad i vores nabolande

Er de nemme at finde på hylderne eller er de udsolgt ?

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 30-05-10 08:08

On 30 Maj, 13:45, "-=Madsen=-" <engelbrech...@gmail.com> wrote:
> Hvor ser det ud med lanceringen af iPad i vores nabolande
>
> Er de nemme at finde på hylderne eller er de udsolgt ?

Uhu, den er jeg med på, overvejer en endags til London, der ud til man
kan ringe til Dixon og å dem til at lægge til side.

Der ligger en Dixon i Stansted, og en retur samme dag kunne fikses for
500 spir.

// Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 31-05-10 10:48

Kim Jørgensen <kimjodder@gmail.com> wrote:

> [...]
> kan ringe til Dixon og å dem til at lægge til side.
>
> Der ligger en Dixon i Stansted, og en retur samme dag kunne fikses for

Er det ikke såvel billigere som hurtigere at få den i Hamborg / Berlin?

Medmindre, naturligvis, man ikke kan tale tysk ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 31-05-10 05:56

On 31 Maj, 11:47, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> Er det ikke såvel billigere som hurtigere at få den i Hamborg / Berlin?

Hmm, jeg tror hvis jeg skal starte bilen i København og til tyskland,
så vil benzin, bro/båd osv. hurtigt snige sig over 500...

Også er der det med det tyske

// Kim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-05-10 13:04

Kim Jørgensen <kimjodder@gmail.com> wrote:

> Hmm, jeg tror hvis jeg skal starte bilen i København og til tyskland,
> så vil benzin, bro/båd osv. hurtigt snige sig over 500...
>
> Også er der det med det tyske

jo, hvad regner FDM med at det koster at holde en bil kørende .. 2-3 kr.
pr. km ? ..der er 660 km t/r til Hamburg fra Kbh ...

/thomas

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-06-10 23:12

Jeg tror ikke, det er noget problem at klare sig på engelsk dernede. Da
slet ikke i en computerforretning, da computersprog jo er meget engelsk.

> jo, hvad regner FDM med at det koster at holde en bil kørende .. 2-3 kr.
> pr. km ? ..der er 660 km t/r til Hamburg fra Kbh ...

Du har vist ikke bil De allerbilligste biler ligger dernede i
udgift. Ellers er man hurtigt oppe på 4,- kr. pr. km, hvis det ikke er
en lille økonomibil. Større benzinslugere kan være mange gange dyrere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 02-06-10 23:16

> Jeg tror ikke, det er noget problem at klare sig på engelsk dernede. Da
> slet ikke i en computerforretning, da computersprog jo er meget engelsk.

> Du har vist ikke bil

jo, jeg har en Golf der hvis man kører pænt klarer 23 km/l .... ;)

> De allerbilligste biler ligger dernede i
> udgift. Ellers er man hurtigt oppe på 4,- kr. pr. km, hvis det ikke er
> en lille økonomibil. Større benzinslugere kan være mange gange dyrere.

det var også bare et slag på tasken ... jeg var for doven til at regne
alt for meget på det ... skal vi ikke bare sige det er dyrt ;)

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 01-06-10 15:30

Kim Jørgensen <kimjodder@gmail.com> wrote:

> Hmm, jeg tror hvis jeg skal starte bilen i København og til tyskland,
> så vil benzin, bro/båd osv. hurtigt snige sig over 500...

Ja, jeg ville have taget bussen fra København til Berlin; starter ved
5-tiden fra hovedbanegården hver morgen ...

> Også er der det med det tyske

En skam ;-(.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-10 16:57

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, jeg ville have taget bussen fra København til Berlin; starter ved
> 5-tiden fra hovedbanegården hver morgen ...

Kører de ikke mere fra Sjælør Station/Gl. Køge Landevej?

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-06-10 18:22

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Kører de ikke mere fra Sjælør Station/Gl. Køge Landevej?

Det var nok før de lavede alle ruterne om

Berlin er iøvrigt en dejlig by. Burde måske tage derned en weekend :)

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-06-10 08:33

har lige læst...

Anders
Har lige været i hamborg. Alt er udsolgt!- Nedtur!!! Der skulle også være
udsolgt mange andre steder fik jeg af vide.. Og ja tror også først vi får
den at se i dk til efteråret

31. May 2010 @ 21:41

kilde
http://ipadguide.dk/nyheder/sa-gar-det-l%c3%b8s-ipaden-kan-nu-k%c3%b8bes-uden-for-usa/#comments

Fra : Per Rønne

Dato : 01-06-10 15:30

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> Har lige været i hamborg. Alt er udsolgt!- Nedtur!!! Der skulle også være
> udsolgt mange andre steder fik jeg af vide.. Og ja tror også først vi får
> den at se i dk til efteråret

I USA er den udsolgt i 75% af alle AppStores. Men man kan bestille en,
og få den i løbet af en uges tid ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk