Kan ikke komme på nettet
Fra : Jesper

Dato : 29-05-10 12:27

Hej.

Pludseligt kan jeg ikke længere kommer på internettet med min mobil.

Jeg får følgende meddelelse: Pakkedata: Pakkedataforbindelse er ikke
tilgængelig.

Hvad betyder det og ikke mindst hvordan løses det?

Det er en Nokia telefon (kan ikke se/huske model nr.) og har abonnement
hos Telenor.

mvh

Jesper

Fra : BorreBoy

Dato : 29-05-10 16:34

"Jesper" <christop@post1.dknet.*.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad betyder det og ikke mindst hvordan løses det?
>
> Det er en Nokia telefon (kan ikke se/huske model nr.) og har abonnement

Genstart telefonen. Hjælper det ikke, så hent en ny opsætning på Telenors
hjemmeside.

Fra : Jean

Dato : 29-05-10 16:53

"BorreBoy" skrev:
"> Genstart telefonen. Hjælper det ikke, så hent en ny opsætning på Telenors
> hjemmeside.

Og ellers kontakte Telenor, da det kan være gået galt på centralen.... eller
skift til TDC, så virker det...

Mvh Jean.