Lookwell?
Fra : Kasper

Dato : 29-05-10 14:29

Hej,

Er der nogen der har erfaringer med udstyr fra firmaet Lookwell?
Jeg har fundet nogle handsker fra Lookwell som jeg synes der
finehttp://www.scooterparts.dk/product.asp?product=66400 , men kender
ikke så meget til diverse mærker om hvad man skal gå efter :-/

/Kasper

Fra : driis

Dato : 30-05-10 10:30

On 29 Maj, 15:29, Kasper <kbstaal-forpulets...@gmail.com> wrote:
> [...]
> finehttp://www.scooterparts.dk/product.asp?product=66400, men kender
> ikke så meget til diverse mærker om hvad man skal gå efter :-/

Jeg har haft et sæt textil tøj fra Lookwell, som jeg nu har kørt med i
5 år; i denne sæson er det dog blevet degraderet til sekundært outfit,
da jeg har købt en læderdragt.
Det har holdt udmærket, kun lynlåsen i buksen er gået i stykker indtil
videre.

Så udfra den erfraring, tror jeg kvaliteten af mærket er ganske
udmærket til prisen

Mvh,
Dennis Riis

Fra : Simon

Dato : 31-05-10 19:30

On 29-05-2010 15:29, Kasper wrote:
> Er der nogen der har erfaringer med udstyr fra firmaet Lookwell?

Jeg har en jakke, brugt ca. '97-'01 og igen '08-'10. Indkøbsprisen var
vist 12-1400 kr., altså ikke så dyrt; men den svarer også dertil...
'Tappen" på lynlåsens glider faldt af for nyligt, og en syning i en
velcro-strop er gået op så den også faldt af.... !

--
Simon, Århus
ER-6n '07

Fra : Kasper

Dato : 01-06-10 16:06

Ok - tak for jeres svar
Nu har jeg prøvet at give mig i kast med et par handsker fra Lookwell,
så må vi se...

/Kasper