Blækpatroner til en Lexmark
Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-10 06:05

Hejsa

Jeg har en Lexmark printer model s505 som bruger blækpatroner der
hedder Nr 100. Når de skal skiftes kan jeg kun finde nogle nye i El-
giganten og ikke andre steder. Jeg har søgt hos online line
forhandlere, men kan ikke finde den type. Måske fordi andre typer også
passer i.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh
Jesper Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-05-10 13:18

Jesper Hansen skrev:

>Jeg har en Lexmark printer model s505 som bruger blækpatroner der
>hedder Nr 100.

http://www.bj-trading.dk/newshop/default.asp?side=vare.asp&gruppe=Blaek-original
det er dem der hedder no 100 XL

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-05-10 10:15

Super.. Og nu jeg får kigget ordentligt efter fås de jo mange
steder..

/jesper