hvorfor kan jeg ikke komme på mobil.3.dk/
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 28-05-10 22:07

Hej

Den side der i forvejen er indkodet på min mobil fra 3's af -
mobil.3.dk/portal - virker stort set aldrig. Jeg kan sagtens komme på
andre sider på nettet, men denne side kommer stort set aldrig frem.

Hvordan kan det være?

Mvh
Anders

Fra : J.K.Arning

Dato : 29-05-10 07:17

On 2010-05-28 23:07:15 +0200, Anders T. Nielsen said:

> [...]
> mobil.3.dk/portal - virker stort set aldrig. Jeg kan sagtens komme på
> andre sider på nettet, men denne side kommer stort set aldrig frem.

Formentligt fordi du prøver at åbne den når du er på et trådløst
netværk/WiFI, siden er kun tilgængelig når du tilgår den via 3G/EDGE.

--
"We don't spend a lot of energy on old technology"

Steve Jobs om Flash