Snart en perverser?(Sexlyst igen igen)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 19:21

Sexlyst låst af, hvilket betyder at den snart bryder fra,
og for at få afløb bliver man en perverser/den slår simpelthen over!

Efter 12år er det endnu ikke lykkedes at gøre mig til en perverser, udover
perverser vælgeren hvor jer er pervers i et par timer eller minutter, med en eller
anden perversion (fuldstændig vilkårlig) men ikke nok til at der bliver produceret nok Testosteron,
til at undgå forfald af hjernen!

Testosteron: grunden til at mænds hjerner i gennemsnit vejer 200-300gram mere end kvinders

(jeg cølibat siden jeg var 19 dvs ikke haft sex med nogen, bortset fra at jeg blev voldtaget under
tortur programmeringen af 2mænd og 3 kvinder)

Jeg havde næsten glemt den skide perverser vælger, et gigantisk mareridt! Jeg troede jeg var sluppet af med den!
(samtidig med frygten for hjerne skade pga. testosteron mangel, kvinder producere som de fleste ved selv en del i binyrene.)

I bliver nødt til at slå det op, eftersom jeg har været programmeret til at gøre mig sel til grin, så min viden forklare
at det er alt fra øjenæbler til bryster!(sarkasme)

De producere altså små mængder, ellers havde de ikke haft nogen hjerne og ville have osteporose allesammen!

Hvis jeg husker rigtigt: så er det binyrene og æggestokkene!(den med æggestokkene tvivler jeg lidt på) men jeg er jo programmeret
til ikke at have det filter som filtrere mis-informationer fra og skal tro på det(der var ihvertfald et stykke tid hvor det var
tilfældet,(Bjørnholts programmering: Jeg måtte ikke hævne mig, og hvis jeg hævner mig så skulle det være på de forkerte, og hvis jeg
hævner mig på de rigtige så skulle han repræsentere hele menneskeheden -jeg har været programmeret til altid at stole på Bjørnholt)
Desuden blev vrede låst fra, ved smerte programmering, simpelthen sat lighedstegn mellem smerte og vrede

(han havde selvfølig forventet forventet at jeg ville blive fængslet for mordet på min far, da han myrdede ham og forsøgte at give
mig skylden ved at sætte mig til at forestille mig at jeg gjorde det, skød ham, men jeg var så uklar og uvågen at jeg ikke var klar
over hvilket rum/værelse det havde foregået i, så jeg forestillede mig det forkerte da han optog mig på bånd!!!!!)

Men under alle omstændigheder: så måtte jeg påstå at jeg havde slået et familiemedlem for at redde personens liv!
Så jeg gider ikke engang spørge min læge om at udskrive Testosteron!

--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 19:23

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htmd7a$mm$1@news.eternal-september.org...
> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Nå, jeg skrev også om perverser vælgeren for et par år siden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 19:26

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfeb8a0$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Det absolut vigtigeste, er at undgå at der er noget som helst i hjernen der tillægger nogen af de mennesker
nogen som helst autoritet, især Bjørnholt!!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 19:29

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htmdfs$2as$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

nå men hvis i vil læse om perverser vælgeren så brug en søgemaskine der søger i nyhedsgruppe arkiver
feks. google groups!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 20:18

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:htmdl7$316$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx
> om de ikke godt vil komme følgende i Gerimax Ginseng:
> 100mg Glutathione,5mg Astaxanthin og 50mg Pycnogenol

Heldigvis, får den som regel ikke ordentlig fat, så pervers får de aldrig gjort mig!
(perverservælgeren stammer fra "uanset hvad så skal du have en perversion før du kan vågne op"
og "uanset hvad så må du ikke tro at du er upervers hvis du ikke er pervers" og lignende pjat!

De to der er størst sandsynlighed for er pædofili og sadisme af de to er pædofili den mest sandsynlige,
hos mig men det er ikke lykkedes, jeg har været alvorligt skræmt en gang, sadisme har konstant været kørt i den visuelle
forestillings evne, hvis jeg har haft en seks drøm/eller fantasi og gør ordentlig rejsning umulig!(og dermed fuld Testoron
produktion)

men jeg har kørt lige midt igennem dem begge to før og gør det igen hvis det er nødvendigt!!!!

IK magt versus Smerte frygt som magt værktøj!

Istedet for ægte Dominans!(Det i gør ved mig det sker for jer selv! Det var nødvendigt for at overleve på det tidspunkt!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-05-10 20:25

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4bfec592$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
(Det i gør ved mig det sker for jer selv! Det var nødvendigt for at overleve på det tidspunkt!)
jeg ved ikke engang hvordan den udtalelse kom fra, ren desperation!

Jeg sad og kunne ikke bevæge mig, fuldstændig programmeret til at blive torteret af sadister