Hvilket af disse dæk er bedst?
Fra : Glavind

Dato : 26-05-10 21:07

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-05-10 05:14

> Bagdæk til en Suzuki GS 450 L.

Jeg havde købt Bridgestone BT 45. Det har gået sin sejersgang i denne
gruppe i lang tid siden jeg begyndte at bruge det på min XJ 600 og
udråbte dets fortræffelighder til højre og venstre.

Det kan ikke sås i 120/90-16 bag, men det kan fås i 130/90-16. Hvis jeg
skulle holde mig til original størrelsen havde jeg nok brugt Metzeler
PERFECT ME 77
--
Jens Jacob Bager Jensen
Suzuki SV 1000 N '05, Suzuki DR 650 Dakar '90

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 27-05-10 05:47

Den 27-05-2010 06:14, Jens Jacob Bager Jensen skrev:

> [...]
>
> Det kan ikke sås i 120/90-16 bag, men det kan fås i 130/90-16. Hvis jeg
> skulle holde mig til original størrelsen havde jeg nok brugt Metzeler

Perfect ME brugte jeg så på min XJ'er, og dem vil jeg ikke anbefale, jeg
var ikke glade for dem, --> så hellere gå op i en 130 med BT45

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld