iCal vis starttidspunkt
Fra : KentBM

Dato : 26-05-10 20:01

I iCal vises starttidspunktet på en aftale ikke i dag- og ugevisning,
hvis start- og sluttidspunkt er det samme eller på mindre end en time
afhængig af starttidspunktets minuttal.

I månedsoversigten vises tidspunktet altid.

Sluttidspunktet vises der imod aldrig. Og kræver at der trykke æble + i
for at se dette.

Er det muligt at justere iCal, så både start- og sluttidspunkt på en
aftale altid vises? Eller kræver det et helt andet program til opgaven?
--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-10 20:07

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Er det muligt at justere iCal, så både start- og sluttidspunkt på en
> aftale altid vises? Eller kræver det et helt andet program til opgaven?

jeg vil anbefale at du kigger på BusyCal hvis du synes iCal er for
begrænset.

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 26-05-10 20:23

Den 26/05/10 21.06, Thomas von Hassel skrev:
> jeg vil anbefale at du kigger på BusyCal hvis du synes iCal er for
> begrænset.
Jeg må nok bide i det sure æble. Er det på samme database eller hvad med
min iPhone?

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-10 20:27

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> Jeg må nok bide i det sure æble. Er det på samme database eller hvad med
> min iPhone?

BusyCal syncer via sync services så alt hvad du laver i BusyCal dukker
op i iCal + iPhone

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 26-05-10 20:31

Den 26/05/10 21.27, Thomas von Hassel skrev:

> BusyCal syncer via sync services så alt hvad du laver i BusyCal dukker
> op i iCal + iPhone
Tak. Jeg prøver den 30 dages prøveversion.

--

Kent

Fra : KentBM

Dato : 26-05-10 20:42

Den 26/05/10 21.30, KentBM skrev:
> Tak. Jeg prøver den 30 dages prøveversion.

List-funktionen ser umiddelbar ud til at give, hvad jeg er ude efter.
Men desværre så giver tryk på today start på listen til den 1. i
måneden, hvilket ikke er så smart.

Men det må jeg se på i morgen. Det er sengetid.

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-10 20:51

KentBM <kentmagnussenF_JERN@gmail.com> wrote:

> List-funktionen ser umiddelbar ud til at give, hvad jeg er ude efter.
> Men desværre så giver tryk på today start på listen til den 1. i
> måneden, hvilket ikke er så smart.

der er en dropdown hvor du kan vælge måned, uge og dag, år og "decade"

> Men det må jeg se på i morgen. Det er sengetid.

sengetid ? ... jøsses du bliver aldrig en god nørd på den måde ...

/thomas

Fra : KentBM

Dato : 27-05-10 18:16

Den 26/05/10 21.51, Thomas von Hassel skrev:
> der er en dropdown hvor du kan vælge måned, uge og dag, år og "decade"
Det havde jeg selvfølgelig ikke set og skrev derfor til firmaet. Jeg har
fået svar og har også købt programmet.

> sengetid ? ... jøsses du bliver aldrig en god nørd på den måde ...
Jeg var desværre ikke så god en programmør, så derfor kører jeg nu bus.
Hvor jeg møder noget tidligere. Fra kl. 4.45 og til op på formiddagen.
På det tidspunkt, hvor visse andre vist først er på vej i seng, så vidt
jeg har forstået.

--

Kent