Spørgsmål til HTC Legend
Fra : Jakob Griffel

Dato : 26-05-10 18:32

Hej med jer

Jeg er vistnok blevet lidt varm på en HTC Legend.
Det vil i så fald blive min første telefon med touch-skærm og med et lidt
større format end mine hidtidige SonyEricsson-telefoner (nu en W902).

Jeg er vant til at gå med telefonen i bukselommen, skal jeg indstille mig på
at finde på noget andet? Tænker på skærmen, størrelsen osv.

Hvad med datatrafik? Jeg bør vel få mig et flatrate-data-abonnement af en
slags for ikke at blive ruineret, eller hvad? Ved ikke hvordan den opfører
sig mht data...
Hvilket vil i i så fald anbefale?
Min udbyder er Unotel nu, men de har vist ikke noget billigt på programmet.

Kan i hjælpe mig lidt på vej?

--
Hilsen Jakob