Sony Ericsson X10 Mini - hot eller not?
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 26-05-10 03:34

Hej gruppe

Jeg er en smule forelsket i den nye Sony Ericsson X10 Mini og lige på
nippet til at investere i den.

Inden jeg gør det, er der så nogle her, der har erfaringer med den?
Gode såvel som dårlige :)

Og er der ligeledes nogen der ved, om Exchange ActiveSync rent faktisk
fungerer som det skal? Min nuværende C510 virker på papiret med
Exchange ActiveSync, men i praksis virker det alligevel ikke.

På forhånd tak.

Søren

Fra : Hauge

Dato : 26-05-10 14:05

Søren Bøgh Nielsen skrev:
> Inden jeg gør det, er der så nogle her, der har erfaringer med den?
> Gode såvel som dårlige :)

Kik en tur på DR's hjemmeside So Ein Ding, de var ikke specielt
begejstret for den, andre tests viser sådan ca. det samme..
HTC bliver generelt testet til at være mere gennemført end X10

Mvh Hauge

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 26-05-10 20:08

> [...]
> for den, andre tests viser sådan ca. det samme..
> HTC bliver generelt testet til at være mere gennemført end X10

Tak for svaret, jeg vil lige kigge på deres side. Ved du, om der så er nogen
bestemt HTC, der er værd at kigge på? Jeg har tidligere haft en HTC TD2, men
den kunne jeg ikke vænne mig til. Ja, jeg ved godt, at en X10 Mini også er
med touch :)

Søren

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-05-10 09:57

Hauge:

> Kik en tur på DR's hjemmeside So Ein Ding, de var ikke specielt begejstret
> for den, andre tests viser sådan ca. det samme..
> HTC bliver generelt testet til at være mere gennemført end X10

X10 Mini?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 27-05-10 15:37

> X10 Mini?

Hov, ja. Hauge, mener du X10 eller X10 Mini?

Søren

Fra : Hauge

Dato : 27-05-10 15:54

Søren Bøgh Nielsen skrev:
> Hov, ja. Hauge, mener du X10 eller X10 Mini?

Hmm, den del havde jeg sq overset, beklager. Men mon ikke den mini er
lige så ringe, som den ikke-mini? Nej, jeg ved det ikke..

Mvh Hauge

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-05-10 22:43

Hauge formulerede torsdag:

> Hmm, den del havde jeg sq overset, beklager. Men mon ikke den mini er lige så
> ringe, som den ikke-mini? Nej, jeg ved det ikke..

http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=11608

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-05-10 12:30

Hans Paulin (6310):
> Hauge formulerede torsdag:

> http://www.mobilsiden.dk/index.php?aId=11608

Konklusion:

"X10 mini er den mindste Android-mobil på markedet, men Sony Ericssons
bedste mobil i mange år. X10 Mini er langt langt bedre skruet sammen
end storebroderen Xperia X10.

Sony Ericsson X10 mini holder simpelthen hele vejen. Derfor ender den
også UDEN tvivl på topkarakteren og får 6 ud af 6 stjerner."

Hans
www.zofiaoghans.dk