Skærmskåner permanent slået fra
Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-05-10 12:35

Er der nogen som kender en kommandolinje til permanent afbrydelse af
skærmskånere?

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-05-10 15:59

012008fr@gmail.com (Flemming Rubini) writes:

> Er der nogen som kender en kommandolinje til permanent afbrydelse af
> skærmskånere?

Næh men er der nogen grund til du ikke kan gøre det i Systemindstillinger?

Fra : Flemming Rubini

Dato : 26-05-10 21:42

> Næh men er der nogen grund til du ikke kan gøre det i Systemindstillinger?

Det har aldrig virket for mig.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-10 21:46

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Det har aldrig virket for mig.

så har du større problemer ;)

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 28-05-10 13:23

> så har du større problemer ;)

Jeg ændrede indstillinger for batteri-brug, og det ser ud til at have
virket. Selvom jeg stort set altid har laderen sat til.

Min konklusion er at det er ladestikket som trods det lyser grønt,
aktivere bærbar tilstand således at indstillingerne for batteri-tilstand
aktiveres, og på et tidspunkt går der rod i det, hvis den står og
skifter hver gang jeg rører maskinen.

--
Venlig hilsen
Flemming Rubini

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-05-10 13:30

> [...]
> aktiveres, og på et tidspunkt går der rod i det, hvis den står og skifter

det er muligt ... se om der sidder skidt, snask, pizzarester eller
metalstumer i hhv. stik eller kabel ende.

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-05-10 16:36

Flemming Rubini <012008fr@gmail.com> wrote:

> Er der nogen som kender en kommandolinje til permanent afbrydelse af
> skærmskånere?

check om ikke du kan gøre det med

defaults write [...]

der er en com.apple.screensaver gruppe men jeg har ikke lige luret
hvilke keys den kan tage

/thomas