Er nummerpladevippere ulovlige?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 25-05-10 20:36

Hej
Jeg er ved at sætte en nummerpladevipper på dyret, så jeg kan justere
vinklen på pladen mens jeg kører. Har brugt et chokerkabel fra en gammel
bil og kan nu vippe pladen op til vandret, så den ikke kan læses af
politiet når jeg stikker af

Men er anordningen ulovlig at køre med på normale ture hvor pladen sidder i
læselig vinkel?

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-05-10 21:18

Thomas Andersen skrev den 25 maj 2010 i

> [...]
> ikke kan læses af politiet når jeg stikker af
>
> Men er anordningen ulovlig at køre med på normale ture hvor pladen

Rent Trolleri

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 25-05-10 21:35

On 25 May 2010 20:18:24 GMT, Arne Lorenzen wrote:

> Rent Trolleri

Hvorfor?

Men du mener vel trylleri

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : tennurg

Dato : 25-05-10 21:38

"Thomas Andersen" <thomas@andersen.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor?
>
> Men du mener vel trylleri
>
> --
> Hilsen Thomas Andersen

___________________________
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

Fra : kop

Dato : 25-05-10 22:14

....og hvorfor skulle så kunne vippe din nummerplade. Du er vel ikke
kriminel, for så er det da rigtig dumt at offentliggøre det hér i
cyperspace.
Hvis du har en adfærd i trafikken der for dig selv retfærdiggør en sådan
anordning, burde du måske i stedet aflevere nummerpladen OG DIT KØREKORT.

kop

Fra : Seth

Dato : 26-05-10 11:35

Thomas Andersen <thomas@andersen.invalid> wrote in

> [...]
> læses af politiet når jeg stikker af
>
> Men er anordningen ulovlig at køre med på normale ture hvor pladen

Disse typer anordninger er produceret i udlandet og markedsføres ofte som
snefjernere til nummerplader på mc.
De er ulovlige i Danmark uanset om de er aktiverede eller ej.
Hvis du har brug for at stikke af fra politiet så stik hellere af med det
samme og gem dig i ca. 38 år i DDRC indtil politiet har givet op.
Du kan evt. brødføde dig i diamantbranchen.
_
Seth

Fra : Thomas Andersen

Dato : 26-05-10 13:23

On 26 May 2010 10:35:17 GMT, Seth wrote:

> Disse typer anordninger er produceret i udlandet og markedsføres ofte som
> snefjernere til nummerplader på mc.
> De er ulovlige i Danmark uanset om de er aktiverede eller ej.

Har du eventuelt noget dokumentation/link?

Jeg er klar over at man kan få bøde på kr.500 ved at fastmontere den i en
ulæselig position eller at bukke den.

> Hvis du har brug for at stikke af fra politiet

Det har enhver sgu da hvis de passerer en fartkontrol på motorvejen hvor
der holder 2 skaller klar på nedkørslen og den brede motorvej ellers er fri
til ræs.
Hvorfor standse for at få en stor bøde + klip, når man nemt kan køre fra
dem og endda nyder det

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 26-05-10 14:28

SUK...
Mod dumhed - kæmper selv guderne forgæves
Håber sgu IKKE at møde dig på vejene.
John

Fra : kop

Dato : 26-05-10 14:41

.....manden er vist desværre helt uden for pædagogisk rækkevidde

kop

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 26-05-10 15:27

Thomas Andersen wrote:

> [...]
> ellers er fri til ræs.
> Hvorfor standse for at få en stor bøde + klip, når man nemt kan køre

Kan ikke rigtig finde ud af, om du skriver disse indlæg bare for at
provokere eller du mener det....

Hvis det sidste er tilfældet, vil indlæggene formodentlig stoppe i løbet af
sommeren. Håber bare ikke at du tager uskyldige med dig.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...

Fra : Thomas Andersen

Dato : 26-05-10 16:59

On Wed, 26 May 2010 16:27:20 +0200, Carsten Finn Rasmussen wrote:

> Kan ikke rigtig finde ud af, om du skriver disse indlæg bare for at
> provokere eller du mener det....

Men det er da underholdende, ikke

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-05-10 17:23

Den 26-05-2010 17:58, Thomas Andersen skrev:

> Men det er da underholdende, ikke

Jow jow. Dit næste spørgsmål må helt sikkert være om det klør når der
kommer hår i de nedre regioner. Det kan det siges JA til.

Men til din oplysning så kommer der jævnligt indslag i samme stil om at
"nakke" politiet. Hver gang er der nogen der tager det alvorligt. God
underholdning. Fortsæt bare i den stil. Og pas på der ude på vejene.
Nogen kører som idioter.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-10 18:08

On Wed, 26 May 2010 18:22:49 +0200, Ib Jakobsen wrote:

> Jow jow.

Længe siden, i øvrigt, at vi har hørt fra m0rt3n

Orla Pedersen
http://www.tfv-org.dk
http://www.tfv-org.dk/general/clearout oprydning, opdateret 6-5-2010

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 26-05-10 18:38

Den 26-05-2010 19:08, Orla Pedersen skrev:

> Længe siden, i øvrigt, at vi har hørt fra m0rt3n

Åh ja, hvordan kunne du dog lige komme i tanker om lige netop ham?.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Thomas Andersen

Dato : 26-05-10 18:38

On Wed, 26 May 2010 18:22:49 +0200, Ib Jakobsen wrote:

> Jow jow. Dit næste spørgsmål må helt sikkert være om det klør når der
> kommer hår i de nedre regioner. Det kan det siges JA til.

Det lyder til at du skal afsprittes for fladlus

> Nogen kører som idioter.

Jeg ser ofte nogle halvsmadrede perkerambulancer køre over for rødt og
ignorere vigepligterne, så ja - det kan nemt gå galt.

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : Anders Majland

Dato : 26-05-10 17:34