problemer med at printe ud
Fra : E

Dato : 25-05-10 19:18

Jeg har en vista maskine som er sat til ud at printe ud på en Brother
DCP-315CN. Nogle dage kan jeg printe ud fra alle programmer undtagen fra
Adobe Reader. Andre dage kan jeg slet ikke printe ud.

Den anden computer som er med XP er også sat op til at printe ud på den, og
der er ikke nogle problemer.

Hvad kan der være galt?

Fra : Kristian

Dato : 26-05-10 06:39

On Tue, 25 May 2010 20:17:49 +0200, "E"
<noegle@undermaattentrala.dk(fjern trala)> wrote:

> [...]
>Adobe Reader. Andre dage kan jeg slet ikke printe ud.
>
>Den anden computer som er med XP er også sat op til at printe ud på den, og

Googlede et par løsninger, der måske kan afhjælpe problemet:

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/eu/dk/da/faq/faq/000000/002500/000066/faq002566_000.html?reg=eu&lang=da&c=dk&prod=dcp315cn_eu&page=FaqEndPage

http://pub.brother.com/pub/com/pdf/vista/hl6050-faq.pdf

Fra : E

Dato : 26-05-10 17:51

> Googlede et par løsninger, der måske kan afhjælpe problemet:

> [...]

Desværre virker det foreslået ikke, da den er sat rigtigt op. Den kører
igennem router på netværk.