Langsom MC
Fra : Jim Andersen

Dato : 25-05-10 09:45

http://lokalavisen.dk/motorcyklist-taesket-af-to-bilister-/20100522/artikler/100529801/1052

Hmmm hvad er det for en mc der ikke kan køre fra en Punto med 2 fede
Rockere?

/jim

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-05-10 10:11

"Jim Andersen" <jim@officeconsult.invalid> skrev i meddelelsen
> http://lokalavisen.dk/motorcyklist-taesket-af-to-bilister-/20100522/artikler/100529801/1052
>
> Hmmm hvad er det for en mc der ikke kan køre fra en Punto med 2 fede
> Rockere?

Hemmm............Svært !, føren af mc'en er måske ny!, det kan også være en
Kina chopper fra Kina !, måske er det bedre at få et par på ørene end at
blive krænget rundt om en lygtepæl!... der er mange mulighedder...........

--
Mvh.
Dennis Pedersen

Fra : Kent

Dato : 25-05-10 10:48

Den 25-05-2010 10:45, Jim Andersen skrev:
> http://lokalavisen.dk/motorcyklist-taesket-af-to-bilister-/20100522/artikler/100529801/1052
>
> Hmmm hvad er det for en mc der ikke kan køre fra en Punto med 2 fede
> Rockere?
En motorcykel, hvor føreren ikke er total psykopat. Som ikke vil fyre
den op på 200 km/t i et boligområde for at slippe væk fra en fare som
han måske ikke engang har forstået fuldt ud.

Der kan være mange yderst fornuftige forklaringer på, hvorfor manden
ikke kunne slippe væk, så det behøver ikke at have noget med
motorcyklens ydelse at gøre.

--

Kent

Fra : Hekto

Dato : 25-05-10 03:51

On 25 Maj, 11:48, Kent <kentmagnussenFJ_...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Der kan være mange yderst fornuftige forklaringer på, hvorfor manden
> ikke kunne slippe væk, så det behøver ikke at have noget med

.... eller bare en blind vej?

--

/Hekto

Fra : Pein

Dato : 25-05-10 08:34

> [...]
> den op på 200 km/t i et boligområde for at slippe væk fra en fare som
> han måske ikke engang har forstået fuldt ud.

Han havde nok ikke forstået faren.
Men hvis det var nødvendigt at køre hurtigt væk for stikke af fra en
omgang bank af to store rockertyper, og det stykke "passiv
selvforsvar" gør een til psykopat - ja så er jeg potentiel psykopat,
for det ville jeg da uden tvivl gøre.
Jeg ville ikke frivilligt stille op til tæsk hvis jeg kunne smutte
væk, selvom det ville indebære lidt frisk kørsel.
--
Mvh.
Niels "total-psykopat" Pein

Fra : Kent

Dato : 25-05-10 17:51

Den 25-05-2010 16:33, Pein skrev:
> [...]
> Jeg ville ikke frivilligt stille op til tæsk hvis jeg kunne smutte
> væk, selvom det ville indebære lidt frisk kørsel.
For at sige det på en anden måde. Der er personer som selv i fare
situationer ikke vil lade sige ramme af total panik og sætte alle andres
liv i fare.

Og Harløsevej er ikke specielt overskuelig og jeg vil da godt tro, at en
Punto med to beslutsomme personer vil kunne køre stærkere en jeg vil
synes var forsvarligt i en faresituation.

Men det vil jeg selvfølgelig ikke finde ud af før jeg (forhåbentlig
ikke) selv står i situationen.

--

Kent

Fra : Pein

Dato : 26-05-10 02:00

On 25 Maj, 18:51, Kent <kentmagnussenFJ_...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> For at sige det på en anden måde. Der er personer som selv i fare
> situationer ikke vil lade sige ramme af total panik og sætte alle andres

Hvordan kom "total panik" nu ind i billedet?
Hvad mener du egentlig?

> Og Harløsevej er ikke specielt overskuelig og jeg vil da godt tro, at en
> Punto med to beslutsomme personer vil kunne køre stærkere en jeg vil
> synes var forsvarligt i en faresituation.

Hatten af for at du åbenbart hellere vil stoppe op og få et lag tæsk,
end bryde færdselsloven.
--
Mvh.
Niels

Fra : Kent

Dato : 31-05-10 19:35

Den 26-05-2010 10:00, Pein skrev:
> Hatten af for at du åbenbart hellere vil stoppe op og få et lag tæsk,
> end bryde færdselsloven.
Nu var det jo ikke det, som tråden startede med.

Spørgsmålet er vel om jeg ville kunne køre stærkt nok til at slippe væk
fra en Punto med to psykopater, som sikkert er uden nogen form for
hæmninger. Deraf psykopat-kørsel. Der er tale om en både snoet og
uoverskuelig vej, så hvad er højest? Angsten for øretæver eller angsten
for at køre galt.

--

Kent

Fra : N/A

Dato : 31-05-10 19:35

Fra : N/A

Dato : 31-05-10 19:35

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 25-05-10 15:08

> [...]
>
> Hmmm hvad er det for en mc der ikke kan køre fra en Punto med 2 fede

Min vintercykel vil have meget svært ved at køre fra en Punto, da dens
tophastighed er max. 120 med solen i ryggen og godt med medvind.
Der er en Geely Grand Puma.
Men jeg får nok heller ikke behov for at stikke af, da jeg ikke sender
onde blikke.
Hilsen Matthias

Fra : Thomas Andersen

Dato : 25-05-10 20:04

On Tue, 25 May 2010 10:45:28 +0200, Jim Andersen wrote:

> Hmmm hvad er det for en mc der ikke kan køre fra en Punto med 2 fede
> Rockere?

Det var ikke rockere, men perkere som troede at MC-isten var en rocker

Rockere havde ikke gjort det der, medmindre de ledte efter ham på mc i
forvejen. Men perkere ser spøgelser og racister alle vegne, og blot det at
orientere sig i trafikken og kikke på dem, kan få deres kolibrihjerne i det
røde felt.

--
Hilsen Thomas Andersen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-05-10 20:14

Den 25-05-2010 21:03, Thomas Andersen skrev:

> [...]
> orientere sig i trafikken og kikke på dem, kan få deres kolibrihjerne i det

*PLOINK*

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Jopa

Dato : 25-05-10 20:34

Følgende er skrevet af Thomas Andersen:

> Men perkere ser spøgelser og racister alle vegne, og blot det at
> orientere sig i trafikken og kikke på dem, kan få deres kolibrihjerne i det
> røde felt.

apro po kolibrihjerne

--
Mvh John
www.johns-web.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-05-10 06:23

Thomas Andersen wrote:

> [...]
> orientere sig i trafikken og kikke på dem, kan få deres kolibrihjerne i det

*Ploink*

--
vh
Torben