Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mystisk problem
Fra : Bo Hellum

Dato : 25-05-10 07:25

Nikon D70 - man tager 10 billeder - der oprettes 10 mapper på kortet og
billederne bliver kastet rundt blandt mapperne, og der er kun 5 billeder der
kan bruges, resten er 0 kb filer.

Det skulle være noget den lige er startet med, førhen smed den jo 10
billeder i en mappe....

En formattering af kortet har løst problemet.

Meeen nu er brugeren jo blevet nervøs om kamera er itu.

Er der nogen der har et bud på problemet.

Tak

Hellum

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-05-10 08:35

On 2010-05-25 08:24:38 +0200, "Bo Hellum" <bo@hellums.dk> said:

> En formattering af kortet har løst problemet.

Jeg er ret sikker på, at dit problem er løst med formateringen, og hvis
folk ville gøre det en vane, at de formterer deres huskommelseskort i
stedet for at slette indholdet, så ville færre opleve lignende og andre
tilsvarende problemer.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Bo Armand

Dato : 25-05-10 10:54

"Bo Hellum" <bo@hellums.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> En formattering af kortet har løst problemet.
>
> Meeen nu er brugeren jo blevet nervøs om kamera er itu.
>
> Er der nogen der har et bud på problemet.

For at være lidt ot - og alligevel ikke, så har jeg prøvet det samme med min
mobiltlf.

En formattering løste problemet. Og som Niels også skriver, så er det nok en
fin ting og gøre en gang imellem.

Jeg gør det jævnlig på mine kameraer.

Hilsen Bo Armand