Canon Kvalitets Printerpatroner Billigst h~
Fra : Fam. Jylland

Dato : 24-05-10 18:33

Til min IP4000 ( Den gamle uden chip ) søger jeg kvalitets printer patorner
uorginale.
Dog skal de ikke være billigere end de så er noget lort.
Så søger en forhandler der kan tilbyde kvalitet til en fornuftig pris.
Jeg skal nok bruge ca 50 stk i ass farver.

Mvh Morten

Fra : Rado

Dato : 24-05-10 19:25

http://nordic-ink.dk

--
Rado
"Den genetiske kode minder ikke om software - den ER software,

Fra : Fam. Jylland

Dato : 24-05-10 19:43

Jepp

Han har dem til Kr 9.50.-
Så fåes de vist ikke billigere ?
Har nogen gode eller dårlige erfaringer med disse ?

Mvh Morten

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-05-10 22:37

"Fam. Jylland" <12.34@56.78> skrev i meddelelsen
> Han har dem til Kr 9.50.-

Billigere ved 50 eller 100 stk

> Så fåes de vist ikke billigere ?

Ikke hvis de skal være noget værd

> Har nogen gode eller dårlige erfaringer med disse ?

Han er meget omtalt her i grupperne - og stort set alle er tilfredse.

Jeg brugte paroner til mine Pixma 4000 fra Pixmaen var ny og frem til de
døde for nylig - og de var rigtigt gode.

Nu bruger jeg patroner til en Epson fra ham - og de er ligeså gode.

Han sælger også på Qxl under navnet DVDSELLER - men prisen er den samme.

Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-05-10 00:32

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen
> Han sælger også på Qxl under navnet DVDSELLER - men prisen er den
> samme.
> Jan

Nå - det gør han så ikke mere - der har han også skiftet navn til
Nordic-Ink_DK.......

Jan