Re: nogen der har en kommentar vedr. dette~
Fra : thEFx

Dato : 23-05-10 23:24

de nyeste og dyreste kameraer jeg har fornøjelsen at arbejde med har
alle lidt af samme fejl, efter filmhuset er forsvundet til fordel
for rent digitale optagelse på kort er kameraerne gået hen og blevet
for lette til at styre. Derfor kompensere mange herfor ved simpel at
komme en balast på kameraet ved skulder optagelser. En strømpe med
små-sten, kerner, ærter osv.
Når der så ikke er tale om skulder-kamera længere men et ultra
kompakt håndholdt kamera så er det samme problemstilling blot værre.
Det vil kræve en del kræfter af et ultra kompakt kamera at
stabilisere på sådanne optagelser, alligevel ser de nyeste sony og
panasonic kameraer ud til at slippe godt af sted med det men forvent
det ikke fra billige 'kopi' kameraer.

Fra : N Dude

Dato : 25-05-10 08:18

thEFx wrote.:

> for lette til at styre. Derfor kompensere mange herfor ved simpel at
> komme en balast på kameraet ved skulder optagelser. En strømpe med
> små-sten, kerner, ærter osv.

Great, Mann!

Så kan man rasle og klirre rigtigt fedt som en anden rastafari cool mann
voodoo preacher boy..

Eller sagt på anden måde, det er det dummeste, jeg nogensinde har hørt!

Dernæst, hvad i himlens navn skal et LOMMEKAMERA om på skulderen for??? !!
?!

1: Du kan ikke se en skid, fordi der er sjældent nogen søger.
2: Der er ej heller en skærm, man kan se på med øret!
3:Det er ikke for at fordele den enorme vægt!
4: Det skyldes ene og alene et ustyrligt ønske om, at ligne en idiot, som
spiller smart ass...