Download af ringetoner, gratis ringetoner ~
Fra : Andersen [3650]

Dato : 24-05-10 19:01

Har fundet en side (funsms.dk) som har nogle fine ringetoner.
Men som jeg læser det så reklamerer de med gratis ringetoner,
men man skal betale 10 kr. for 5 stk. Er der et eller andet (teknisk)
jeg har overset??? Eller er det bare et trick for at få folk til at
spytte i bøssen alligevel???

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-05-10 19:12

Andersen skrev:

> [...]
> men man skal betale 10 kr. for 5 stk. Er der et eller andet (teknisk)
> jeg har overset??? Eller er det bare et trick for at få folk til at

Det er brud på markedsføringsloven at bruge ordet "gratis" hvis
man skal betale noget som helst - uanset om det i øvrigt er fusk
eller ej.

Kik her i stedet for:

http://www.findsounds.com/types.html

http://www.sounddogs.com/

http://www.toglyde.dk/

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 24-05-10 22:41

Bertel Lund Hansen skrev:

> Det er brud på markedsføringsloven at bruge ordet "gratis" hvis
> man skal betale noget som helst - uanset om det i øvrigt er fusk
> [...]

Ja, hvorfor overhovedet betale for ringetoner, når man kan bruge en
hvilkensomhelst mp3-fil som ringetone?

Leif

--
Jeg foretrækker min the tilberedt efter BS6008

Fra : Brian Lund

Dato : 25-05-10 07:28

> Ja, hvorfor overhovedet betale for ringetoner, når man kan bruge en
> hvilkensomhelst mp3-fil som ringetone?

Heeeelt enig!

Selv kører jeg nu på en ringetone som er ved at runde de 5 år snart, det
er en kammerat der engang indtalte "ring ring ring ring" på sin telefon,
det har været min ringetone lige siden!

Brian

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-10 11:05

Brian Lund skrev:

> Selv kører jeg nu på en ringetone som er ved at runde de 5 år snart, det
> er en kammerat der engang indtalte "ring ring ring ring" på sin telefon,
> det har været min ringetone lige siden!

Ved hjælp af et gratis program som jeg fik link til på nettet,
har jeg klippet Emils fars brøl ud af en YouTube-video, og det er
nu min ringetone.

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 25-05-10 17:58

> Ved hjælp af et gratis program som jeg fik link til på nettet,
> har jeg klippet Emils fars brøl ud af en YouTube-video, og det er
> nu min ringetone.

Hov, det har jeg gjort først...

http://www.neland.dk/emil.mp3

Leif

Fra : Ihjelkeld

Dato : 26-05-10 19:12

http://www.zedge.net/

der er både billeder, thema'er ringetoner mm.

Keld